Basic treningsklær – mine favoritter

Reklame | Affilateslinker

Jeg syne det er så fint med masse fargerike og spesielle treningsklær, men når jeg er helt ærlig md med selv så vet jeg jo at jeg i 9 av 10 tilfeller velger basic klær i farger som sort, beige, grå, hvitt og offwhite. Jeg har samlet noen av mine favoritter, og vil dele dem med dere. Mine favoritt tights er her, en av de beste sports-bhene, og to par sko jeg liker godt.

Reebok t-skjorte / Nike sportsbh / Nike tights / Nike t-skjorte / Nike langermet / Nike Sko / Aim´n tights / Aim´n cropped top

Aim´n tights / Aim´n cropped top / Nike sports-bh / Nike langermet zip sort / Nike zip grå / Nike sko / Nike sko hvite / Reebok sports bh / Nike joggebukse 

I tillegg til det som er vist her så ELSKER jeg merket Lululemon til alt av styrke, yoga, crossfit +++. Jeg kjøper det på Emijoly Yogastudio på Spiregården i Kristiansand, men vet at de nå har åpnet en flagship store i Oslo. Til løping liker jeg godt salming, og Fibra. Hooka har også gode sko synes jeg, men da mer til langdistanse. På kortere distanser, mølle og intervaller bruker jeg salming.

Håper du fant noen tips til treningsklær og sko, som kanskje kan bli din favoritt, på samme måte som det er mine favoritter❤️

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg