Bali vibes

Reklame | Lapoint

Heii venner!! Jeg føler jeg er i en helt annen verden, og helt hinsides langt borte fra Norge, hverdag, og rutiner – på en positiv måte. Tiden flyr her, og jeg koser meg helt enormt. Bali har den effekten på folk tror jeg. Her handler alt om surf, bølger, yoga, felleskap med fine folk, sol og smoothie bowls. For et liv🌴☀️🌊

 

Jeg bor som dere vet på Lapoint sin surfecamp i Canggu, hvis du er nysgjerrig på campen, kan du lese alt om den HER. Vi har nå hatt 2 surfeleksjoner, og kommet lenger enn jeg gjorde på hele uken i Sri Lanka. Det er kanskje ikke så rart, siden jeg nå hadde litt grunnlag. De går relativt fort frem her, men det hadde de ikke gjort hvis ikke gruppen var klar for det.

Det er SÅ gøy med suringen, men samtidig ganske skummelt. Bølgene her er større og det er mer utfordrende. Jeg får utfordret meg selv skikkelig, og det er så magisk å kjenne på litt mestring!

For utenom surfingen er maten høydepunktet, altså jeg kommer til å live på smoothie bowls denne uken her🧡 Det er SÅ mange fantastiske steder, og jeg er helt overveldet over hvor mye sunn, fargerik og fantastisk mat det er her.

Vi spiser alltid frokost på camp, da det ofte er veldig tidlig på morgenene før surf. Frokosten her er helt super, med både havregrøt, masse masse frisk frukt, pannekaker, egg, omelett, toast, for å nevne noe. I tillegg er det alltid kaffe, fersk juice, melk, yoghurt +++

Nå skal vi straks løpe til middag her, klokken er 18 her på Bali. Vi ligger 5 timer foran dere, så det er en liten tidsforskjell der. Jeg gleder meg til å oppdatere dere igjen. Jeg har SÅ mye å dele allerede, og jeg har kun vært her i 2 dager. Dette kommer til å ta helt av🧡

Håper alt er finfin hjemme, fortell meg gjerne litt om hva hverdagen din inneholder. Det er så gøy å høre😍 Er det forresten noen av dere som er med på #pålagmedmaren? Den gjengen tar helt av om dagen, og det er så gøy å se! Jeg deler ut premier og treningsprogrammer til dem hver uke, og det har blitt en skikkelig fin og super motiverende gjeng. Sjekk ut hva dette handler om HER, og Facebook gruppen vår HER.

 

Smiiiil fra Bali 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg