After-movie og treningsprogram til dere

God morgen venner💗 I går fikk jeg after-movien fra treningseventet jeg holdt forrige lørdag, og det var så gøøøøy å se!! Jeg gikk rett tilbake i treningsboost-modus og fikk jo bare lyst å gjøre det igjen med det samme😍👏🏻👏🏻💪🏼

Vi skal definitivt gjøre det igjen, men jeg tenker at det er fint å vente litt for å avvente hvordan corona utvikler seg her i sør. Vi gjennomføre med alle regler tatt i følge, slik reglene var da. Jeg gleder meg enormt til vi kan gjennomføre igjen💗 Enn så lenge så håper jeg denne after-movien kan gi deg både treningsglede og et lite motivasjons-boost:

Jeg håper dere liker aftear-movien og at den gir dere en god følelse!! I tillegg vil jeg dele treningsøkten med dere, slik at flere kan teste den hvis dere har lyst. Økten ble gjennomført med små rubberbands fra Abilica. Vi jobbet i følgende intervaller:

Runde 1: 60 sek jobb / 30 sek pause

Runde 2: 50 sek jobb / 15 sek pause

Runde 3: 40 sek jobb / 15 sek pause

Mellom rundene hadde jeg ca 2 minutters pause. Så dette var uten tvil en intensiv og rå økt, som utfordret både styrke, kondisjons og koordinasjon. Deltagerne var så vannvittig PÅ og gav virkelig alt!!!!

Her er økten:

Det positive med dette treningsprogrmmet er at det kan gjennomføres hvor som helst, kun med et lite strikk. Så dette kan du fint gjennomføre hjemme😊

Ha en nydelig mandag mine venner💗 Håper uken din starter på best mulig måte, og at du klarer å fylle den med positive ting, tross en litt spesiell situasjon nå.

 

Smiiil, Maren

 

 

3 kommentarer
    1. Det var et kjempebra arrangement, og jeg var helt utslitt etterpå 😂 Veldig gøy at du klarte å gjennomføre så bra mtp alle restriksjonene som var 👏🏽❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg