6 måneder siden sist….

Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget, for nå er det faktisk et halv år siden sist vi snakket sammen her inne.

Jeg har gått over helt til Instagram som plattform, og det er fint fordi det føles bra å samle alt på én plattform, samtidig så savner jeg å skrive til dere, i lengre mer utfyllende setninger, med flere avsnitt og ordentlig historiefortelling. Det er og blir annerledes med blogg. Er dere ikke enige?

Bilde fra helgens store treningsevent, ShapeUp Convention, i Oslo

 

Blogger forsvinner, de aller aller fleste har sluttet helt, og det er ene og alene fordi det er tidkrevende å holde i gang en blogg, med mye tekst og innhold, når man får “minimalt igjen for det”. Det er svært få som leser blogg, ingen har tid lenger. Publikum ønsker TikTok, reels, fort, kjapt, effektivt og rask informasjon og underholdning. Det er ytterst få som tar seg tid til å lese blogg i 2022.

Så nå tenker jeg veldig på hva jeg skal gjøre her, er det et siste farvel, og historien fortsetter på Instagram. Eller er det et Hei, takk for sist og velkommen tilbake?

Leser du blogg fremdeles, eller er du borte herfra nå?

 

Spent på om jeg hører noe fra dere ❤️

 

Maren

 

9 kommentarer
    1. Hei må bare si det var utrolig koselig du kikket innom 🙂

      Jeg er nok en av det få som leser blogg i 2022 . Har noen få som jeg kikker innom . Men som du skriver det er svært få igjen .

      Meg er ikke på andre steder enn blogg . Alt annet er ikke noe for meg !

      Må bare si om du ikke kommer tilbake hat du vært en ennorm motivasjon og inspirasjon i mange år 🙂 Selv om jeg ikke trener grunnet sykdom . Så har ditt blide vesen gitt så mye positivt i hverdagen !

      Jeg forstår om det er et farvel ! Selv om det er veldig trist !

      Vil uannsett ønske deg masse lykke til om du reiser videre uten bloggen ! Håper bloggen vil ligge tilgjenglig om en trenger litt motivasjon eller inspirasjon .

      Tusen takk for en av det aller beste bloggene som har vært !

      1. Ååå kjære deg, nå ble jeg skikkelig rørt ❤️ Jeg har lest kommentaren din igjen og igjen, og blir helt varm i hjertet. Så koselig dette var, tusen takk M ❤️ Jeg er så usikker, for kanskje er det en fin ting å holde bloggen litt i live fremover, det er jo ingen andre steder jeg får skrive så fritt som her, og virkelig får ut alt jeg ønsker å si. Det er så fort, kort og raskt alle andre steder. Hmmm. Jeg får bruke noen dager i tenkeboksen, men denne kommentaren varmet virkelig. Tusen tusen takk ❤️

        God klem til deg

    2. Jeg er en av de som fortsatt leser blogg og som har valgt å ikke ha Instagram ene og alene fordi det blir så feilfritt og perfekt at det er vanskelig for en hvem som helst å ikke sammenligne seg og etterstrebe være alt det flotte som vises. Blogg er for meg mer nært, mer ekte og mer motivasjon enn det kjappe perfekte.

      Jeg håper du fortsetter å blogge, dele motivasjon og vise hvordan livet faktisk er med både positivt og negativt ❤️ om ikke ønsker jeg deg masse lykke til med Instagram og det som følger med der, og takker for mange fine år som leser av din blogg.

    3. Heidu!🙂 Jeg synes blogg er supert, mer utfyllende og informativt for min del. TikTok og reels er ikke noe for meg…er bare 32år, føler meg sååå gammel som ikke er med på de nye greiene🙈 Kommer til å følge deg på insta, og om du fortsetter å blogge, er jeg fast leser!🙋‍♀️

    4. God morgen😊 Jeg leser fremdeles blogg, men i en verden der jeg ønsker å følge med på flere profiler samtidig som jeg ikke ønsker å bruke unødvendig mye tid på mobilen er det faktisk litt deilig og kun forholde seg til Instagram + litt Snap og Facebook. Jeg elsker bloggen din og jeg elsker aktiviteten din i andre sosiale medier og du må gjøre det som føles riktig for deg💛 Noen ganger kan det være fornuftig å ha fokus et/få sted(er) i stedet for at alt blir halvveis, men hvor den terskelen går er veldig individuelt. Jeg vil hvertfall si at jeg synes det du har fått til på Instagram siste året har vært superbra og veldig inspirerende💛💛 Stor klem💛💛

    5. Du har vært savnet! Jeg har gjennom mange år fulgt bloggen din, og alltid gledet meg over nye innlegg. Jeg skjønner det om du heller går over til andre plattformer. Selv har jeg bevisst valgt bort insta/ snap/ tik tok, men ville gjerne lest blogg. Så om du velger å fortsette så har du iallefall en trofast følger her:)

    6. Hei skjønne deg <3 Jeg har vært inne mange ganger i uka her i håp om oppdatering! Du har virkelig vært savnet! Har lest bloggen din i mange år, og sier meg enig med de over her om at blogg er supert og mer utfyllende. Samtidig så forstår jeg veldig godt dersom du velger å gå over til andre plattformer – du er helt rå på insta!!

      Heier på deg uansett hva du velger å gjøre! Og gratulerer med den lille i magen <3 Så vanvittig koselig!

      Klem!!

    7. Bloggen din har vært savnet! Jeg leser veldig gjerne bloggen din hvis du velger å fortsette 🙂 Synes det er fint med litt med utfyllende tekst og bilder! Din blogg har vært min favoritt, liker å følge hverdagen, trening, tanker og alt rundt.
      Blir ekstra spennende å følge tiden framover! Gratulerer så mye med den lille på vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg