50 spørsmål og svar

Jeg har gjort denne typen spørsmål flere ganger før, og det er så gøy. Akkurat denne fant jeg hos fineste Andrea min, så da tenkte jeg at det var gøy å teste denne også. Her kommer 50 spørsmål og svar❤️ Let´s go!

1.Hvor gammel er du om 5 år?

Da er jeg 35, steike heller så skummelt og vilt å tenke på.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag?

Leo, hunden min <3

 3. Hvor høy er du?

1.70

4. Hvilken film så du sist? 

Åå film er faktisk litt vanskelig, da må jeg tenke. Serier ser jeg jo hele tiden, men film er mer sjeldent. Jeg tror faktisk det var Holiday i julen.

5. Hvem ringte du sist? 

Jeg ringte portåpneren ned til parkeringsgarasjen i bygget mitt. 

6. Hvem ringte deg sist? 

Hehe, en fin person.

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk?

”Det skjønner jeg godt! Vi tar det når ting roer seg <3 <3 Lykke til”

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?  

Begge deler, det kommer helt ann på setting og person. Jeg elsker å ringe folk når jeg kjører bil (har selvfølgelig handsfree), da har jeg liste med folk jeg plinger på. Jeg kan også like å ringe for å gi en kort og konkret beskjed i jobbsammenheng, men samtidig kan jeg få skikkelig telefonangst andre ganger. Jeg er også ofte på farten, og da liker jeg mye bedre å få en sms, enn en telefon. Da kan jeg svare ordentlig når det passer. Så tror svaret må bli, ja takk begge deler, men hvis jeg må velge én blir det SMS.

 9. Hva er ditt favorittsted?

Bali, hytta på hovden, hjemme hos familien min, og Frankrike.

10. Hvilket sted foretrekker du minst? 

Tidligere ville jeg sagt tannlegen her, men nå er jo den skrekken borte + at tannlegen min på vennesla tannklinikk har de fineste, fresheste og nyeste lokalene. Så det er faktisk ordentlig hyggelig der. Hmm, så da tror jeg at jeg må si at det stedet jeg foretrekker minst er et hektisk digert kjøpesenter i førjulstiden.

11. Når så du faren din sist? 

Det går sjeldent mer enn 2 dager før jeg ser han. Jeg er innom jobben hans veldig veldig ofte, også er vi en familie som generelt er mye sammen. Så han sist i helgen.

12. Hvilken øyenfarge har du? 

Blå

13. Hvilken julesang er din favoritt? 

Alle av Kurt Nilsen, spesielt Auld lang syne, og stjernesludd.  Driving home for christmas med Casanovas er nydelig.

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? 

De er gift <3

15. Når våknet du i dag?

Klokken 06.15. Jeg hadde en gruppetime som jeg aldri har hatt før klokken 08.30, så da måtte jeg forberede meg litt. Jeg hadde også lyst på ha en rolig morgen, samt rette en god tur med Leo, før jeg måtte dra klokken 08.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? 

Ååå det er vanskelig, men jeg tror og håper jeg er gift med en fantastisk snill mann, har to barn (eller flere? ) og bor i et hus vi trives i. Et hjem som føles skikkelig lunt, trygt, åpent og varmt. Jeg håper hjemmet vårt et et naturlig samlingspunkt for familie og venner.

Jeg håper jeg fremdeles jobber med lidenskapen min, som er helse, livsstil, og velvære. Jeg håper jeg får lov å hjelpe mennesker som trenger det, på en eller annen måte.

7. Hva skremte deg om natten som barn? 

Hufsa, fy søren så skummel!!!

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? 

Life of Harm lo jeg godt av i går. I tillegg lo jeg så tårene sprutet av et super-internt klipp som viser en gammel dame som holder opp kjolen, og løper på vann med bæreposer. Makes NO sense, men de som vet de vet. Hehe

19. Hva er din beste egenskap? 

Jeg tror jeg generelt er veldig blid og glad, det er jo en fin egenskap😊😊

20. Hva er din verste egenskap? 

Jeg blir ekstremt usikker på meg selv i nye settinger. Det er veldig veldig irriterende, og ikke minst begrensende.

21. Sover du med eller uten klær om natten? 

Uten

22. Hvor mange puter har du i sengen? 

4. To digre hotellputer og to vanlige.

23. Hva er det rareste du har spist? 

Jeg er ikke så veldig tøff på å spise sånne helt crazy ting, så det rareste er vel typ ris med banan, salt og kanel. Jeg synes også det fremdeles er litt rart med pepeprkake, blåmuggost og syletetøy – selv om jeg elsker det, så er det jo en litt merkelig kombinasjon.

24. Har du stasjonær eller bærbar data? 

Bærbar mac

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? 

Sokker

26. Hva hører du på akkurat nå? 

Jeg hører gjennom en liste jeg skal bruke på en gruppetime, så akkurat nå er det Freaks med Timmy Trumpet.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? 

Inspira , pistasj, sjokolade, NYT, og Zeroh. Alle fra Hennig Olsen.

28. Hvilken dessert er din favoritt? 

Alle typer is, og bakverk. Mmmm 😍

29. Hva er den største premien du har vunnet? 

Hmm kan ikke huske jeg har vunnet noe stor noen gang. Hehe. Eneste jeg noensinne har ”vunnet” er mandelen i grøten på julaften. hehe

30. Liker du kaffe? 

Jeg elsker kaffe!! Et must hver eneste dag

31. Hva drikker du helst til frokost?

Vann og kaffe

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? 

Jeg husker ikke noen spesielle fra VGS, men favoritten på Universitetet var han vi hadde i Anatomi og fysiologi. Jørn Hustad heter han, og jeg kommer aldri til å glemme han! Aldri hatt en dyktigere foreleser i hele mitt liv.

 33. Kan du spille poker? 

Nei, men jeg skulle ønske jeg kunne!

34. Hva har du spist i dag? 

4 grove brødskiver. To med ost og skinke, og to med sukkerfritt jordbærsyltetøy

35. Nevn en historisk person som interesserer deg? 

Hmm, jeg husker jeg leste alt om Anne Frank når jeg var liten, og synes det var fantastisk spennende.

 36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? 

Jeg hører alltid på podcast eller spotify, så radio må vel ha vært typisk den derre KLEM kanalen i jula, som kun spilte julemusikk.

37. Vil du ha barn? 

Ja ❤️

8. Kan du noen andre språk enn norsk?

Norsk, svensk, dansk og engelsk. Jeg har hatt spansk på skolen men kan dessverre ingenting. Hehe😅

39. Sover du på en spesiell side? 

Jeg varierer litt, men som oftest høyre, eller på magen.

40. Foretrekker du havet eller basseng? 

Havet

41. Hva bruker du helst penger på.

Uten tvil mat! Og treningsklær, og joggesko.

42. Eier du dyrebare smykker? 

Jeg har et par nydelige diamant øredobber som jeg fikk av mine foreldre når jeg var ferdig utdannet sykepleier🙏🏻

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? 

Hmm, jeg liker 71 grader nord, skal vi danse, også synes jeg typisk gullrekka er koselig.

 44. Hva skal du gjøre i helgen? 

Jeg skal være sammen med Janne, en god venninne😍 også skal jeg hjelpe min bror med å hente sin nye Abilica tredemølle. Trene med venner, og jobbe med uke 2 av løpechallenge.

 45. Kan du stå på slalom? 

Nei, jeg er mer en langrennsjente. Men jeg kan stå på snowboard da.

 

 46. Hvordan imponerer man deg

Jeg blir imponert over folk som er ordentlig dyktige i det de gjør, og har skikkelig lidenskap for det. Jeg kan bli imponert over en rå gruppetreningsinstruktør for eksempel.

Hvis det er mer sånn hvordan imponerer / sjarmerer man meg, så er det ved å være ekte og ærlig, bry seg om de rundt seg, være raus, omsorgsfull, by på seg selv og ikke ta seg selv så høytidelig.

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen?

Den vanlige iphone lyden.

48. Fortell en ting leserne dine antakelig ikke vet om deg? 

Hva kan det være da. Visste dere at jeg trener best til skikkelig gangster musikk? Visste dere at jeg alltid legger mest merke til teksten i en sang, mer enn melodien? Visste dere at jeg synes det er litt skummelt inni sånn bilvask? Sett for mye skrekkfilmer. Hehe

 49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?

En markeringstusj ved siden av meg. Også har jeg en rød ullgenser i veska.

 50. Er du sosial? 

Ja det vil jeg absolutt si at jeg er! Men jeg trenger noen ganger litt egentid også, men hvis det er folk jeg liker ordentlig godt, kan tid med dem være like avslappende for meg som egentid.

 

Håper dere synes dette var litt artig! Det finnes så mange sånne typer spørsmål på nettet, så av og til et det gøy å slenge en inn på bloggen❤️ Ha en nydelig onsdag mine fine!

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg