5 favoritter til høsten

Reklame | NA-KD

I skrivende stund ligger jeg på sofaen, ganske så pjusk i formen. Dette skjer ofte etter en treningsreise med full fart og høyt tempo i en hel uke,. I tillegg til de store endringene i temperatur, fra 40 varmegrader til såvidt 13-14 graderer hjemme. Så nå kom feber og kroppsverk snikende.

Siden jeg likevel ligger her, kan jeg bruke muligheten til å vise dere noen favoritter fra NA-KD. Jeg har bestilt meg noen deilige høstplagg, både en jakke, ullgensere og skjorter. La oss ta en titt:

Lys denimskjorte HER 

Stripete ullgenser HER 

Grå, hvit og rosa stripete genser HER

Den søteste teddyjakken HER

Hvit skjorte med de fineste ermene HER

Jeg har fått en rabattkode hos NA-KD til mine følgere. Koden er: erdvik15 og den gir deg 15% på alt (gjelder ikke salgsvarer). Nå skal jeg krype under dyna igjen, og finne frem til en film eller serie på Netflix. Hvem vet, kanskje det resulterer i et nytt ferietips-blogginnlegg til dere❤️

 

Smiiil, Maren

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg er en skikkelig treningsfreak, og synes det er vanskelig å godta når jeg blir syk og sengeliggende. Kunne du skrivd et innlegg om hvordan du tenker, trener og spiser når for eksempel forkjølelse og vond hals sniker seg innpå..? Hva er innafor å gjøre? Hvordan bli raskest frisk osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg