47 julefilmer til deg

Vi er allerede godt ute i desember, og i morgen er det andre søndag i advent. Jeg føler dette er det beste tidspunket for å dele en oppdatert liste med julefilmer med dere🎅🏻❤️✨ Jeg har tidligere år delt en liste på ca 30 julefilmer med dere, nå er listen oppdatert, og det er hele 47 julefilmer på listen. Det er kanskje ikke alle som annser Harry Potter, Bridget Jones og Die hard som julefilmer, men for meg er de det😍

Her kommer 47 julefilmer til deg: 

  • Klaus – animasjons film
  • Jul i blodfjell
  • The Holiday 
  • Hjemme alene
  • Grinch
  • «de første jul»
  • En ridder til jul
  • Den tiden på året
  • Snøfall NRK
  • Julekongen NRK
  • Jul i Skomakergata NRK
  • Holiday in the Wild
  • The Office Christmas Party
  • Snekker Andersen og Julenissen:
  • Let it snow
  • Holiday rush

  • Tre nøtter til askepott 
  • Juleprinsen
  • Love Actually
  • Polarekspressen 
  • Jul i Flåklypa 
  • ALT av Disney er supert i julen <3 
  • ELF
  • From all of us to all of you (Disney) 
  • Narnia 
  • Reisen til julestjernen 
  • The Santa Claus 
  • New years eve
  • Bridget Jones 
  • Hjelp det er juleferie 
  • A christmas carol
  • Julekalenderen
  • 48 juleønsker 

 

  • Prinsessen og dobbeltgjengeren
  • Christmas wedding planner 
  • The Christmas chronicles
  • A wish for Christmas 
  • The spirit of Christmas
  • Merry kissmas
  • You can’t fight Christmas 
  • Harry Potter 
  • Die hard 
  • Julearven
  • A dog walkers Christmas tale
  • Juleprinsen
  • Juleprinsen 2 – et kongelig bryllup
  • Den kongelige babyen (film nr 3 av juleprinsen filmene)

Jeg håper du finner noen filmer du har lyst å sjekke ut, og hvis det er en julefilm du har lyst å tipse meg om hadde jeg blitt så glad✨ Sleng igjen en kommentar med dine favoritt julefilmer❤️

 

Smiiil, Maren

 

16 kommentarer
    1. I love it. Så for første gang “The grinch ” forrige helg, og den er altså så nydelig. Var på julebord i går, så i dag blir det julefilm og kos.
      Anbefaler serien Hjem til jul på Netflix. Og om du vil ha en tegnefilm, Arturs julegaverace. Den er faktisk ganske fin!

      Klem

    2. Om du har sett juleprinsen 1 og 2, må du se “juleprinsen, den kongelige babyen ❤️ Selv skal jeg se “the Holiday” i kveld, den må jeg se hvert år 😍

    3. Hei,
      Litt utenom innlegget. Hvor lang tid tok det før Leo ble stueren? Har du noen tips på veien?😄
      Hvor ofte har du Leo nå?

      1. Det er alltid bare å spørre, uavhengig av hva innlegget handler om❤️ Jeg har han hver 14 dag, altså vi har han 2 uker hver. Det funker veldig fint – selvom jeg savner han noe helt vilt når han ikke er hos meg❤️ Åå det husker jeg ikke, men det gikk veldig greit. Vi tok han ut etter hvert måltid, etter hver runde med mye leking og etter hver gang han hadde sovet over en litt lengre periode. Masse masse skryt, godbit og kos når han gikk på do ute. så gikk det seg liksom bare til 😊😊

    4. Filmen christmas incorporated er også fin 🙂
      Er allerede på god vei ned listen din over julefilmer, det er jo så koselig!

    5. En virkelig solid liste, som bare vokser og vokser. Julefilmer er en sentral del av førjuls- og juletider her. Selv fører jeg også en liste over julefilmer, og den vokser hvert år den også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg