4 INTERVALLER DU MÅ TESTE!

Jeg fikk en kommentar om at det var litt vel mye lange vlogger, og for lite treningsinnhold her på bloggen. Personen som skrev kommentaren har ikke Instagram, og får da ikke med seg de innleggene som deles der. Den konstruktive kritikken tar jeg virkelig, og i dag har jeg derfor samlet opp noen av de nyeste postene med intervaller som jeg har delt på Instagram.

Det er klart de skal deles her også, det var korttenkt av meg å ikke gjøre det med en gang❤️ Her kommer en herlig liten gjeng med intervaller:

Spør dersom noe er uklart rundt de ulike intervallene😊 Tusen takk for at dere er en ærlig og fin gjeng, som sier i fra når dere ønsker ting annerledes, og selvfølgelig tusen takk for at dere sier i fra når det er ting dere liker også. Dere er gode❤️

 

 

Goood klem fra Maren

 

 

8 kommentarer
    1. Sååå gøy!!! Fantastisk innlegg, jeg har heller ikke instagram og følger deg kun på bloggen og youtube 🙂
      Men de lange vloggene vil alltid være en favoritt!! Elsker dette innlegget:)

    2. Ikke Instagram her heller så jeg ønsker meg veldig oppdateringer her inne, både i form av ren blogg innlegg med trening og hverdag, men også vloggene dine for de VIRKELIG ELSKER jeg 😁

    3. Nå ble jeg veldig glad! Takk for et herlig innlegg og for at du lytter til leserne dine!! Liker deg så godt 😍

    4. Hei 🙂 Jeg skal til Loen i sommer. Husker jeg leste at dere var i Loen fra søndag-torsdag. Holder det med fire netter overnatting, eller ville du ha hatt en natt til? Tror du det blir for mye med to netter på sætra? 🙂

      1. hehe, jøss det husket jeg ikke selv en gang😂 men det stemmer helt sikkert! vi syntes det holdt med én natt der i grunn😊 og følte hele turen var topp lengde siden det kun var på én plass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg