4 antrekk jeg elsker

Reklame | Annonselenker

Det er ikke så ofte jeg deler favoritt-antrekk og min stil utenom treningsklær, men jeg har begynt litt de siste månedene, og det har blitt så godt tatt i mot. Så da prøver jeg å dele litt av det av og til. Jeg vet at dette ikke er min sterkeste side, hehe-. Jeg tar på meg det jeg liker, og kan ingenting om klær og mote. Jeg tror ikke man må være noen ekspert for å synes det er gøy med klær. Så jeg koser meg med antrekkene mine, og deler gjerne med dere🌸

Jeg trives fremdeles best i tights og treningsklær, med en høy hestehale på trening, men jeg liker også godt lette sommerkjoler, skjorter, skjørt og søte topper. Jeg har lett i evigheter etter en bukse som ikke er jeans, og som faktisk sitter fint på, og nå fant jeg den endelig i denne grønne deilige buksen.

La oss ta en titt på 4 favoritt-antrekk fra juni:

ANTREKK 1: 

Kjolen finner du HER

ANTREKK 2:

Bukse HER / Skjorte HER / sko HER

ANTREKK 3:

Topp HER / Skjørt HER 

 

ANTREKK 4:

Kjole HER / Veske HER / Ballerina sko HER

 

Håper dere synes dette var litt gøy🌸 Flere av disse plaggene er på 20-50% sommersalg. I tillegg er det 20% på ALT fra NLYbyNelly. Sjekk det ut HER. (gyldig til 22/6 kl 23.59)

Nå skal jeg løpe avgårde og sette i gang en fredag full av avtaler, ærender, rydding, jobbing og diverse. Jeg titter innom dere her senere igjen, og masse gjennom helgen. Denne helgen er nemlig satt av til jobb, til dere og til kundene mine. Det er også meldt regn i Kristiansand i helgen, noe som faktisk passer meg utmerket. Naturen trenger et regnskyll og min leilighet trenger desperat litt rengjøring og ryddings. hehe.

Det er rart med det, men det blir å vanskelig å vaske klær, støvsuge, rygge og vaske når det er strålende sol og fullstendig syden-stemning ute☀️

Har dere noen hyggelige planer i helgen? Del gjerne med meg i kommentarfeltet🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Du stråler, Maren💛 Ønsker deg en fantastisk fin dag videre og gleder meg til å titte innom gjennom helgen😊

    2. Du er kjempefin uansett! Synes du var spesielt fin i antrekk 3, men alle var fine😘💃God helg til deg🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg