24 timer i Oslo

Hei dere💗 Jeg befinner meg i Oslo, men kun i litt under 24 timer. Jeg er her for et par møter tidlig i morgen, også er det rett tilbake til Sørlandet igjen. Jeg har planer om å få mest mulig ut av mine Oslo-timer. Hvis alt går etter planen rekker jeg både møtene mine, Barrys Bootcamp, og lunsj på en av mine favoritt cafer i Oslo.

 

Denne uken her er så hektisk, men noen ting er bare for spennende til å ikke ta seg tid til. Så da ble det en kort liten Oslotur på denne frøkna. Når jeg lander i morgen kjører jeg for å hente masse digg take-away og snacks, og rett på kosekveld med en veldig god venninne. Hun har også hatt Leo mens jeg er på reise nå, så jeg gleder meg til en koselig kveld sammen alle tre.

Resten av uken går med til gruppetimer, lunsj med regnskapsfører, et spennende møte relatert til hva vi skal finne på nå som triatlon er avlyst og en sommerfest på lørdagen. Dere som følger med meg i litt flere kanaler har sett at jeg har økt intensiteten på treningen litt, og det er fordi jeg troooor vi har funnet ut hva vi har lyst å delta på – og det krever at jeg stepper up gamet mitt på treningsfronten. Ikke misforstå, jeg trener mye, men det er ganske uten mål og mening. Nå som vi har et mål i sikte, må treningen tilpasses Jeg elsker denne årstiden, det skjer så mye gøy hele tiden☀️

Foto: @mellotune

Håper du får en fin kveld, hva enn du velger å fylle den med💗 Vi snakkes igjen i morgen!

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer
    1. Synes det er så gøy med antrekksbilder av deg 👏🏻 Synes også du har en fin og variert blogg, er ikke så opptatt av trening, men synes det er koselig å lese de hverdagslige innleggene dine ☺️

      1. Åå det blir jeg så glad for å høre❤️ Det er jo trening jeg føler jeg kan mest om, så det er skikkelig gøy å høre at du setter pris på hverdagsinnleggene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg