20 grunner til å reise med Lapoint

Reklame | Lapoint

Jeg har nå hatt 14 magiske dager med Lapoint her på Sri Lanka, og jeg har fått så masse kommentarer fra dere at det ser så gøy ut. Det ER skikkelig gøy, men det er så mye mer enn det også. Denne turen har vært skikkelig fin, på så mange måter. Jeg har satt sammen et litt artig innlegg til dere, med mine 20 grunner til hvorfor man burde dra på tur til Sri Lanka med Lapoint🧡

 

🧡 Muligheten til å lære å surfe, med helt super oppfølging fra fantastiske dyktige instruktører.

🧡 Du er på en av de aller beste lokasjonene for akkurat surf.

🧡 Du får garantert masse nye venner, på tvers av nasjonaliteter

🧡 Selve campen ligger helt perfekt til, med absolutt alt av fantstisk natur, spennende utflukter, de beste spisestedene+++ i umiddelbar nærhet.

🧡 Lapoint blir din “trygge base”, et sted du føler deg hjemme og hører til. På en ellers ganske så annerledes og eksotisk plass.

🧡 Helt vidunderlig mat! Det serveres lokale godsaker til middag, og noen av elementene i frokosten. Ellers er det så mye sunn og deilig mat, alltid masse masse frukt og garantert ting du liker.

 

🧡 Det er så mye å gjøre her! Det tilrettelegges også for flere spennende utflukter, for eksempel tur til regnskogen, te-plantasje, skilpadde farm, eller safari ( her kommer du relativt tett på elefanter, leopard, aper +++)

🧡 Du bor på et sted med den vennligste, og mest godhjerta staff/ansatte, man kan ønske seg. Alt kan fikses, alt kan løses, ingenting er noe problem.

🧡 Selve campen er ren og pen, og akkurat det synes jeg faktisk er litt viktig. Rommene vaskes daglig!

🧡 Du får tilgang til Yoga-timer. Noe jeg satt veldig pris på, og koste meg skikkelig med.

🧡 Du er i tropene, på et helt vanvittig eksotisk, spennende og annerledes land – med en helt annen kultur.

🧡 Du har masse frihet – men likevel et sted du hører til.

🧡 Klimaet!! Soool, sol, soool.

🧡 Fantastiske streder 1 minutt unna campen

🧡 Det er super enkelt å komme seg rundt i tuktuk. Disse står like utenfor campen, og er alltid klare for å kjøre deg dit du skal.

🧡 Du lærer om å være bevisst rundt plastikk, og hvilke konsekvenser det har for havet. Det er så fint! Du får være med på en beach clean up, hvor vi plukker søppel på stranda. Det synes jeg er et ordentlig godt tiltak, og var et stort pluss.

🧡 Det skjer ting på campen, som er helt frivillig, men veldig hyggelig. For eksempel filmkveld, volleyball turnering, spillkveld, quiz, drar ut å spiser sammen alle sammen +++

🧡 Du blir hentet på flyplassen hvis du ønsker, og kjørt tilbake når du skal hjem.

🧡 Opplegget på Lapoint er tilpasset deg, uansett nivå. Det er IKKE flaut å være nybegynner på surf, og du blir så godt tatt var på. Du får god opplæring, og møter så mange andre i samme situasjon.

🧡 Det er så mange spennende spisesteder, som er så sunne og fantastiske. Jeg ble så positivt overrasket!!

 

🧡 Et punkt MÅ gjentas, og det er “Nye venner fra hele verden”. Jeg har nå venner å besøke i New York, London, Sveits og Tyskland – bare for å nevne et par. I mine øyne har nok det vært noe av det aller fineste!!

 

Er det noe du lurer på ang reise på tur med Lapoint, så er det bare å fyre løs i kommentarfeltet, så skal jeg svare så godt jeg bare kan🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg