2 år med kjærlighet

I dag er en hel spesiell dag, og den skal selvfølgelig feires🧡 For 2 år siden, den 12 januar 2017, kom verdens fineste lille skatt til verden. I nesten like lang tid har jeg fått lov å være “mammaen din”. I dag er lille Leo 2 år gammel🧡

Leo med med meg så og si overalt, og er det mest kosete, sosiale og nydeligste lille vesenet jeg vet om. Han har så personlighet, og gjør hverdagen min så mye fantastisk fin. Livet før og etter Leo er to helt forskjellige verdener. Jeg ante ikke at det gikk an å bli så uendelig glad i en hund. Leo er familien min🧡

Gratulerer med 2 års dagen lille sjarmtroll

Hytteturer, båtturer, byturer og skogsturer. Kosekvelder hjemme med film og godteri, jobbekvelder og jentekvelder. Lange gode netter med masse søvn, søvnløse netter med masse tårer. Glade dager, gøye dager, vonde dager, kjipe dager. Alle dager er denne lille tassen ved min side. Like god, like trofast og alltid like kosete.

Jeg føler meg ubeskrivelig heldig som fikk akkurat deg🧡    

Gratulerer med 2 årsdagen lille Leo🧡 I dag skal du feires!

 

Smiiiil, Maren

6 kommentarer
    1. Han er så nydelig!!! Er han pomerainian? Synes ikke han ser «typisk» slik ut, men har ikke så god greie på det! Kan du fortelle litt mer om han? Rase, oppdretter, gemytt, bjeffer han mye, typisk dag osv. Var du på valpekurs i starten? Har veldig lyst på hund😊

    2. Gratulerer med dagen til din nydelige Leo 😍🐕Han er jo bare helt skjønn. Kos dere masse i dag begge to.

    3. Gratulerer så mye med 2-årsdagen, til fineste Leo💙 Ikke bare er du heldig som har han – han er også ekstremt heldig som kom til deg! Dere er igrunnen like nydelige begge to😘 Ønsker dere en herlig dag, og helg!🤗

    4. Han er altså så sinnsykt søt, jeg skjønner nesten ikke at det går an! Gratulerer med dagen ♥️ Jeg har også en som snart blir 2 år, og det er rart hvor utrooolig glad man blir i dem.

    5. Herreguuuud, jeg dør!!! Han er så fin ❤️❤️😘😘😍og jeg vet akkurat hva du snakker om. Tenk at en hund kan bety så mye. Min døde dessverre for 2 mnd siden, så fryktelig vondt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg