18 kjoler til julebord, julaften og nyttårs

Reklame | Annonselenker Nelly

Julebord, juleselskaper, julaften og nyttårsaften – nå kommer festlighetene på løpende bånd, og det er mange anledninger hvor det trengs en fin kjole, skjørt eller andre pyntede klær. Jeg har samlet sammen noen av mine favoritter, jeg har forsøkt å holde en rimelig prisklasse, og sjekket at ingen av plaggene er utsolgt (Èn topp ble utsolgt mens jeg skrev innlegget, men jeg la på en link til en like fin topp, til halve prisen i stede). Jeg håper dere liker denne lille samlingen av juleantrekk❤️

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

Det er ingen tvil om at man må være kjapt ute, for her forsvinner størrelsene så raskt. Jeg skulle klikke hjem en av glitterkjolene til nyttårs som så på i går. I dag var den utsolgt. Så her er det bare å være rask✨

Håper du får en nydelig søndag. Her er det 6-års dag til min lille prinsesse niese. Jeg gleder meg så til en søndag sammen med familien❤️

 

Smiiil, Maren

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg