Den første dagen, i den fineste måneden

I dag ble det en sen, og litt rask oppdatering. Dagen har gått så i ett, men samtidig vært helt fantastisk fin. Jeg startet grytidlig med en treningsøkt, før jeg løp avgårde til CrossFit Kvadraturen for en konkurranse som heter Kvadraturen showdown. Det var så sykt kult å se alle de rå utøverene i aksjon, og jeg ble mildt sagt inspirert. 

Videre derfra dro jeg til byen, for julemarked, lunsj og litt shopping. Vi satt oss, som alltid, på Bønder i byen. Jeg er så forelsket i det stedet, og ender som regel alltid opp der. Nydelig mat, kaffe og kos❤️ 

Etter dette var jeg en tur innom fineste Monica mi. Hun er en god venninne av meg som driver sin egen hudpleie (B.unique heter den) på et sted som heter Huset i Markens, her er det mange flinke på hud, negler, hår, føtter og masse andre spennende behandlinger under ett og samme tak. Ta en titt på min instastory eller snap for å se har nydelig de har pyntet til jul der. Det største juletreet, med nydelige dekorasjoner. (behandlingen er sponset)

Nå er jeg en minitur innom leiligheten før jeg drar rett videre for å sitte barnevakt for mine to små tantebarn i kveld. Vi skal ha taco, og leke hele kvelden. Jeg har kjøpt en liten førjulsgave til hver av dem, og jeg gleder meg så til tantekos en hel kveld❤️

Nå må macen bort, og jeg må løpe. Jeg titter innom igjen når barna har lagt seg, og da har jeg så lyst å høre litt om hvordan du har hatt det denne aller første dagen av desember. Har du gjort noe julete og koselig i dag? 

 

Smiiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Hei, så hyggelig – det er så deilig å være i gang m desember, jeg har laget julekaker i dag og handlet et par julegaver

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg