Når du kjenner at noe ikke stemmer

I dag våknet jeg grytidlig, og du vet når du bare kjenner at noe er galt. Kroppen verket, og jeg klarte ikke helt kjenne om jeg frøs eller svettet, sannsynligvis fordi jeg gjorde begge deler. Hodet kjentes ut som en murstein, og det føltes som et par piggtråder hadde snikt seg ned i halsen i løpet av natten. Nesen var potte tett, og det var i grunn ingen tvil om at formen var ganske kjip. Et glimt på klokken kunne vise at den var 05.15, så da stod jeg opp, tok to Paracet og snek meg under dyna igjen. Jeg føler meg litt bedre nå, men formen er overhode ikke på topp. Jeg er så dårlig til å været dårlig form, og synes det er så kjipt!!!! Samtidig så er en forkjølelse ingenting å synes synd på seg selv for – det går over! Så det er bare å smøre seg med tålmodighet og ta vare på kroppen. 

Så da får jeg ta det litt med ro i dag, og jobbe hjemmefra. Jeg sluttfører et spennende prosjekt sammen med Skyr i dag, og resultatet ble så bra. Et helt rått treningsprogram og en sunn, herlig oppskrift deles rett på nyåret. Jeg kjenner så på takknemlighet om dagen. Selvfølgelig for familien min og venner, men også for det sterke, trofaste og gode teamet jeg har rundt meg på jobb. Det kan være utfordrende å jobbe selvstendig, men jeg har over tid fått samlet et team som stiller opp, overpresterer og imponerer meg hver eneste gang vi gjør noe sammen. Flinke folk er så inspirerende, og de jeg får lov å skape ting sammen med nå er virkelig noen av de aller mest inspirerende menneskene jeg vet om. 

I dag skal jeg ta i bruk min egen serietips-liste og ha på det i bakgrunnen mens jeg sitter å jobber. Jeg hadde store planer om en skikkelig styrkeøkt i dag, etter to dager med bare kondisjonstrening (eller bare kondisjonstrening blir feil å si, for den mila på mølla på mandag satte virkelige spor i kroppen, og krevde en rolig dag i går) I dag var altså planen å få inn ukens første styrkeøkt, men formen skal bli ganske mye bedre før det er aktuelt. Vi får se utover dagen. 

HVA ØNSKER DU DEG?

Jeg tenker at hvis jeg først er stuck her i dag, så er det en gylden mulighet til å komme med ønsker for hva dere vil lese mer om på bloggen fremover. Ikke hold noe tilbake, kom med absolutt alle ting du vil ha mer av her inne. Liker du hverdagsprat? eller vil du ha mer oppskrifter? Mer trening med strikk, egenvekt eller inne på treningssenter? eller ønsker du deg noe helt annet? Flere challenger? Kom med alt du ønsker deg ❤️❤️ 

PS: Vi trekker vinneren av XXL-challenge i dag. Vi jobber på spreng med å registrere alle sammen. Over 900 deltager som sendte inn bidragene sine på Instagram, Facebook, Snapchat, og mail, så det er litt å strukturere kan du si. Det kommer, og jeg lover at vinneren skal deles svært synlig for alle 🙂

 

Smiiiil, Maren 

 

15 kommentarer
    1. Hei fine du 🥀
      Først og fremst, riktig god bedring ☺️
      Jeg liker veldig godt mixen av hverdagsinnlegg, mat og trening. Skulle jeg ønsket meg noe ville det blitt styrkeøkter som kan gjøres hjemme. (gjerne med manualer/ kettlebell /strikk). Jeg elsker kondisjonstrening, spes. løping….øg skipper/ skulker unna styrketreningen så fort jeg kan… Det går bra i perioder, så glipper det igjen 🙊😇
      Challenger er kult og veldig motiverende, spesielt siden jeg trener alene, det er så godt å være “en del av noe”.
      Uansett, god bedring. Lytt til kroppen din. Du gjør en fantastisk jobb, jeg blir superinspirert av deg! ❤️

    2. Uff, ikke noe godt det der! Hadde sånn ca. samme scenario idag morges, så krysser fingrene for at vi begge blir friske så fort som mulig <3 Ha en fin dag og god bedring fine deg!

    3. Veldig gjerne innlegg om fullt program med kettlebells 😀 Og strikk. Og egen kroppsvekt. Gjerne slike innlegg hvor fokuset er på en og en muskelgruppe også. En med armer, en med rumpe, mage osv… Og fullkroppsprogram innimellom. På den måten er det lettere å plukke ut hvilke isolasjonsøvelser en liker.
      GJERNE med litt info om hver av øvelsene også (når du har tid). For da vet man mer om den enkelte øvelesen, lettere å sette sammen program selv. Eksempelvis kan jeg tenke meg å trene armene – hele armen, ikke bare deler av den så trenger forståelse for de ulike musklene.. Og skuldre, foran og bak osv..
      😀
      Goood bedring <3

    4. Uff, masse god bedring til deg! Ville bare legge igjen en liten kommentar og si at jeg digger deg og bloggen din, du sprer så mye glede og inspirasjon, så tuusen takk for det! Du virker så herlig og positiv, inspirer meg virkelig til å hente frem smilet og det beste i meg. Vil gjerne se mer av de sunne, fargerike oppskrifter! Fin dag videre <3

    5. Hei😊hadde vært supert med hjemmetrenings økter😊prøver å komme meg igjen etter en utbrenthet og kunne tenke meg lette økter som ikke tar så lang tid.Masse god bedring til deg. Klem

    6. Anonym: Jeg bruker Victoria Nevland og Tom Høgstøl. Så ja, én relativt ny, men ingen er kastet ut. hehe. De er flinke og ettertraktet disse fotografene, så man er helt avhengig av å ha flere enn kun én å spille på. Så bruker jeg fantastiske Bjørn Thorkildsen på film, og han kan også ta super fine bilder, så av og til er han fotograf også. På siste prosjekt nå jobbet Tom og Bjørn sammen, og det var helt konge 😀

      Noen ganger bookes jeg til jobber hvor fotografen følger med jobben / produktet / merket, så da har jeg ikke styring på hvem som tar bildene 🙂

    7. Håper formen kommer seg snart. Bare å ta det rolig og prøv å tenk på noe annet!! Det går snart over <3
      Kanskje du kunne skrevet innlegg om kettlebells økt? Hvordan tenke gode tanker om seg selv? Juleselskap tips med velkomst drink og leker (haha)? Hva dine tanker og ønsker om 2019 er? Igjen om hvordan legge opp egentrening?
      Klem

    8. Masse god bedring 🙂
      Jeg synes du har en god blanding av alt på bloggen, men hvis jeg skulle ønske meg mer av noe må det bli interiør og klesstilen din, synes du kler deg så bra og “enkelt” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg