XXLchallenge: TIDEN ER INNE, TESTDAGEN ER HER!

Reklame | XXL & Abilica

Hei dere spreke, dedikerte, flinke og herlige folk. GRATULERER, du har kommet deg til den siste uken i #XXLchallenge. I dag er det mandag, og det betyr at vi skal teste oss på 10km på tredemøllen. Jeg skal hoppe på min Abilica Premium AC treadmill her hjemme, og jeg er faktisk litt spent selv.  Jeg kan ikke få presisert nok hvor viktig det er at du forstår at dette er DIN 10km, og det skal gjennomføres helt i ditt eget tempo, og på din egen måte.

Husk å les hele dette innlegget før du starter, så du får med deg all informasjon❤️

Alt jeg ønsker meg, er at du skal kjenne på mestring over å få dette til, du skal stå der, etter endt 10km, og se på det tallet på mølla og vite med deg selv at du klarte det!!!!!! 

Nå vil jeg at du skal ta med deg alle tipsene du har fått, og kjenne etter hva du likte best i løpet av disse ukene vi har hatt sammen. Kanskje du skal jogge litt rolig, løpe litt og gå litt i motbakke om hverandre? Kanskje du skal ta frem favorittserien din og få tiden til å gå mens du ser på den? Eller kanskje du skal ta frem en helt rå spilleliste, og digge i vei til fengende musikk mens du knuser den mila på mølla. 

Nå er det jo slik at alle som gjennomfører 10km på mølla er med i trekningen av et reisegavekort for 2 personer fra Apollo på hele 12.000 kroner (!!). Jeg må jo da se at du faktisk har gjennomført dette, og derfor må du gjøre følgende: 

  • Ta et bilde av skjermen på tredemøllen når du er ferdig, hvor det kommer tydelig frem at du har gjennomført 10km 
  • Skriv et par ord om hvordan dette føltes for deg (og gjerne litt om hvordan ukene frem mot dette har vært)
  • Send det til meg enten på Facebook, Snapchat, Instagram eller mail. 

Det er helt lov å skrive til meg underveis også, hvis du trenger litt ekstra pepp!! Snap i vei alt dere vil jeg er her for dere hele veien!! (Snap: marenerdvik  Instagram: @marenerdvik  FB: Maren Erdvik )

Alle innleggende fra denne challengen vil ligge på bloggen, så du kan når som helst bare google Maren Erdvik + XXLchallenge, og vips popper de innleggene frem. Det kan jo være artig å ta frem tredemølle-tipsene, styrkeprogrammet eller noen av intervallene ved en senere anledning. 

Jeg er så spent på i dag folkens, og heier så mye på dere at det nesten bobler over!!!! Jeg VET at akkurat DU har det i dag til få til dette her! Jeg håper hver og en av dere kjenner motivasjonen og energien fra meg komme gjennom skjermen din og gi deg et solid boost til å tro på at dette klarer du:) 

Om du går rolig i 10km, jogger eller løper har ingenting å si, du skal bare gjennomføre, helt på din egen måte. Når du sender meg bilde, så ser jeg ikke på tiden du brukte, jeg ser bare på distansen du har lagt bak deg. Testet skal i teorien gjennomføres i dag, mandag, men jeg vet at livet skjer og ting kan skje, og derfor sier jeg at du har innen tirsdag kl 20, til å gjennomføre testen, og sende meg bilde. Vinneren trekkes tirsdag kveld klokken 21.00.  

Hvis du sender snap, så HUSK å skriv navnet ditt på selve bildet!!! Når jeg tar en printscreen så kommer nemlig navnet ditt ikke med! Så husk å få navnet ditt frem tydelig. Ønsker du å si et par ord om hvordan dette har vært ( noe jeg håper du vil) så må du gjerne bruke mail, [email protected], eller Instagram @marenerdvik , der er det så mye lettere for meg å kommunisere med dere❤️ 

LYKKE TIL, dette blir så braaaa <3 HEIA HEIA HEIA DEG!!!!!! 

 

Smiiiil, Maren

 

PS: Tagg gjerne @xxl.no og @marenerdvik når det legges noe ut, vi blir så gira og glade når det popper opp noe relatert til #XXLchallenge 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg