45 serietips på en søndag

❤️ Kosesøndag ❤️  

Hei og god søndagsmorgen. Jeg sitter her med kaffekoppen, og koser meg. Akkurat dette er uten tvil noe av det koseligste jeg kan tenke meg. Sitte å skrible på macen på et innlegg til dere, drikke kaffe og nyte en rolig morgen. Jeg spurte Instagram og litt serietips her om dagen, jeg føler nemlig at jeg har sett ALT, og trengte litt ny serie-inpirasjon. Så i dag deler jeg tipsene jeg fikk + et par favoritter som jeg har funnet selv også. Søndag er den perfekte serie-dag, så jeg tenkte det kunne passe ekstra godt i dag.

Frem med joggebuksa, popcorn skåla og senk skuldrene, nå skal det koses: 

  • Papirhuset (Netflix )
  • Bodyguard (Netflix)
  • Unge Lovende (NRK) Ny sesong ute akkurat nå!! 
  • The client list (Netflix)
  • Please like me (Netflix) 
  • Outlander 
  • Power (HBO)
  • Insecure (HBO) 
  • Good girls (Netflix)
  • Kidding (HBO)
  • Maria Wern (Viaplay)
  • Chesapeake shores (Netflix) 
  • Good Witch (Netflix)
  • Chicago fire (viaplay) 
  • Le Bureau ( NRK )
  • When calls the heart 
  • Blacklist ( Netflix )
  • Lykkeland (NRK)
  • The Bold type ( NRK)
  • Kielergata ( Tv2 sumo) 
  • Mindhunter (Netflix)
  • The haunting of hill house ( Netflix)
  • Brooklyn99
  • New Amsterdam ( Viaplay)
  • Ring min Agent ( Netflix) 
  • The crown (Netflix )
  • Dynasti ( Netflix) 
  • Call the midwife

La oss kjøre på med enda litt flere: 

  • PD ( Viaplay)
  • Mr Mercedes (Tv2 sumo)
  • Nobel (tror dette og er NRK)
  • Grenseland (NRK)
  • Good behavior 
  • Sydens dronning (Netflix) 
  • Ozark (Netflix )
  • Station 19
  • Condor (Tv2 Sumo)
  • The Americans (Netflix)
  • The fall (Netflix) 
  • Aber Bergen (Viaplay)
  • Manifest (HBO)
  • This is us (via free)
  • Orphan black (Netflix) 
  • Orderud saken (NRK)
  • Helene sjekker inn (NRK) 

Håper dere likte tipsene, og nyter en herlig søndag❤️ Jeg planlegger tidens julefilm-maraton så snart kalenderen viser desember. Så har du en finfin julefilm på lur, så del den gjerne i kommentarfeltet.

 

Smiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Disse er noen år gamle (men like gode :)), men har du sett krimserier som Irene Huss (veldig bra), Johan Falk-filmene, Wallander, Beck osv.?

    2. Pleier så absolutt ikke kommentere blogger, men må bare gi en tilbakemelding! Bloggen din er virkelig et friskt pust i dagen, tror jeg så og si alltid kommer i godt humør av å titte innom! Fra det jeg leser, har fulgt deg i x-antall år, så virker du som et veldig godt og sunt forbilde som virkelig har gode verdier!
      Netflix har mange fine julefilmer! Det er kanskje ikke filmer som vinner priser men synes mange av dem gir en god julefølelse!
      Håper du har en helt fantastisk søndag videre!

    3. Takk for tips! Gjerne del noen gode, koselige julefilmer når du har planlagt julefilm maratonet 😍🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg