En helg med hyggelige planer

Hei og god fredag🧡 Jeg titter bare innom for å ønske dere en fin dag, og en deilig helg. Jeg går inn i en helg hvor mine eneste planer er å kose meg sammen med familie og tante barn. Vi skal bake, leke og kose oss. Jeg koser meg aller mest når jeg får vært sammen med dem, og kan ikke tenke meg noe bedre.

Før helgen kan starte, så må jeg bruke et par timer på å ferdigstille litt ting, men siden det er fredag flyttes kontoret ut på cafe. Det er jo ikke noe i veien for å gjøre kontoret litt hyggeligere når man har mulighet. Jeg har mine cafe-favoritter som jeg ofte setter meg på, og her har dere noen av dem: 

  • Kjøkkenskapet 
  • Bønder i byen 
  • Spiregården 
  • Will I juice

Bildene i dette innlegget er fra Bønder i byen, og retten på bildet er en grov brødskive med kylling, salat og masse godt. Dette er en av mine favoritter, kanskje fordi den er toppet med Sørlandschips? hehe. 

Jeg håper dere får en herlig dag, og at helgen din blir fylt opp med hyggelige ting. Del veldig gjerne dine helgeplaner ( haha, autokorrekt rettet det til helseplager) med meg i kommentarfeltet❤️ Det er så koselig å høre litt hva dere driver med,  og hva en hyggelig helg er for dere.

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Det er første helg på leenge uten noen spesielle planer og det er så deilig. Jeg tenkte å bruke den på å male kjøkkenet, spise god mat og se den nye sesongen av unge lovende! 🙂

    2. Idag har jeg vært hos frisøren, og en liten runde på julegavehandling i galskapen, og nå ligger jeg rett ut med gullrekka <3 (Hardt med en full uke jobb som sykepleier!) Imorgen blir det juledag med lysfest her i Bergen, pynting av leiligheten og julekos på kvelden med gløgg og god mat. Søndag blir det familiebesøk med nevøen min på 1 år <3 En fin helg i vente med andre ord! God helg til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg