Det kribler i hele meg

I dag går det fryktelig sent her hjemme. Jeg hadde klokken på super tidlig, men kroppen strittet i mot og det føltes som en forkjølelse var på vei. Så jeg slo av klokken, og sov en ekstra time. Nå har jeg vært våken en god stund, spist frokost, gått lang tur med Leo og hatt et telefonmøte. Kroppen kjennes bedre, men noe er ikke helt som det skal . Jeg drikker te, og holder meg varm, jeg NEKTER å la en forkjølelse snike seg innpå. Så i dag er det ull på kroppen, og jobbings fra sofakroken. Jeg koser meg❤️ 

Senere i dag skal jeg få et lite lyn-kurs i Lightroom, og gjett om jeg gleder meg. Jeg har brukt Lightroom i over et år, men det er fremdeles så mye jeg ikke kan. Så jeg gleder meg til å lære mer, og ta bildene mine et hakk videre. 

Hvordan har dere det? Er det stressende eksamenstid for deg, eller er du i jobb og kjenner ikke noe særlig til at det går mot jul og stressende tider? Jeg har begynt på et pare blogginnlegg med julegavetips, og håper de kan være med på å gi deg noen tips til julegaver. Jeg synes det er så trist når folk stresser sånn med de gavene. Jul skal jo være koselig, så i år planlegger jeg å være tidlig ute, og gjøre alt rundt julen både avslappende og koselig. 

Jeg gleder meg til: 

  • Juleverksted hvor man lager ting som kan gis bort til jul 
  • Bakedag med tantebarn og familien
  • Bakedag med venninnene 
  • Julegaveshopping med kakao i hånda, helst etter det har blitt mørkt ute
  • Julefilmer i hyggelig selskap 
  • Julekonsert i kirka 
  • Julebord
  • Pinnekjøtt-middag med jentene 
  • Og selvfølgelig mest av alt julaften med familien, og romjul på hytta på fjellet 

  Fotograf: Bjørn Thorkildsen. Sminke: Min beste, Rita Røisland (Heltrita på Instagram)

Åååå så mye koselig i vente, jeg får helt sommerfugler i magen jeg. Men først gjenstår noen dager med jobb og ferdigstilling av ulike prosjekter. Jeg jobber også med L.A-guiden, og den står sterkt i kontrast til alt julefokuset mitt. hehe. 

Hvordan er det med deg, kjenner du på førjuls-glede, eller er det litt tidlig? 

 

Smiiil, Maren 

 

15 kommentarer

Siste innlegg