L.A by night

🧡In the streets of Los Angeles🧡

God morgen fra L.A☀️ Tusen takk for alle koselige og omsorgsfulle meldinger ang brannen her i Los Angeles. Vi befinner oss like utenfor det området som er evakuert, og følger med time for time på nyheter. Vi er trygge, og situasjonen er under kontroll. Blir vi evakuert, så skal det også gå fint. Her er det bare å beholde roen, og følge den informasjonen som blir gitt. 

Bildene i dette innlegget synes jeg er så kule. Vi dro, som jeg nevnte i et tidligere innlegg, ut å lekte oss litt med kamera på kveldstid her i L.A. Bildene er skikkelig annerledes i forhold til hva jeg vanligvis deler. Fotograf Bjørn Thorkildsen (som er her for å ta bilder for 2 minutter) og hår & makeup artist Heltrita (Rita Røisland) og meg løp rundt i et par timer og bare koste oss. L.A er så magisk, uansett når på døgnet man er ute, så er det liv her. Det er virkelig en by som aldri sover. Jeg elsker impulsene her, og folkene her. I går skravlet jeg i over en time med dama i uberen, bare om livet, politikk, Norge VS USA , presidentene, naturkatastrofer og medmennsklighet, for å nevne noen av temaene vi var innom i løpet av den timen vi hadde i bilen sammen. Det hadde jo ALDRI skjedd i Norge. 

Enda en en hendelse var når vi var ute å tok disse bildene, så kommer en dame forbi og i det hun passerer så sier hun: “You look amazing girl. Have a good Night” Det hadde hvertfall ALDRI skjedd i Norge. Jeg tenker at vi kan lære litt av akkurat det der, og være litt flinkere til å være rause med hverandre. 

I forhold til trening, så har det blitt minimalt av det fem til nå. Vi er så opptatt med å farte rundt, se ting og oppleve ting. Vi går mye da, men ordentlige treningsøkter har det ikke blitt noe særlig av. Det tenker jeg å gjøre noe med i dag.

Så nå skal jeg drikke opp kaffen min, også skal jeg ta meg en god powerwalk, finne et åpent område og kjøre på med en egenvektsøkt med strikker. Jeg har også et par sporty ting jeg vil teste her nede, så jeg håper at tiden strekker til. Problemet er at det er så store avstander i Los Angeles, at den ene tingen jeg vil gjøre er kanskje én times kjøretur i den ene retningen, og det andre er kanskje to timer den andre veien. Jeg skal uansett få laget en finfin guide til dere, med masse spennende LA-tips❤️ 

Nå må denne skrotten få beveget seg litt. Håper dere har en deilig lørdag hjemme, og kose dere med hva enn dere velger å fylle dagen med. 

 

Smiiil, Maren 

 

12 kommentarer

Siste innlegg