Et par positive ord til deg

Er ikke dette noe av det søteste du har sett? Både den rosa smoothie bowlen og de fine kortene. Jeg synes de kortene er så fine, på hvert av dem står det en fin setning, noen positive ord eller en liten oppfordring💗 Jeg blir glad av dem, og koser meg med et nytt kort hver uke! 

Smoothie bowlen er fra Spiregården, og inneholder så mye godt. Den heter Pink bowl, eller Pitaya smoothie. Toppingen er kakaonibs, gojibær, hjemmelaget granula og koskosflak. Sunt, godt, næringsrikt og delikat💗 Spiregården er et 100% vegansk sted, og anbefales virkelig å sjekke ut hvis man er i Kristiansand. 

Jeg koste meg på spiregården med planlegging av LA-turen med Mariann, som er en av dem jeg reiser sammen med. Tenk at det nå bare er 2 hele dager igjen hjemme før vi drar. Jeg er så spent. Jeg har fått masse spennende tips, og gleder meg så enormt til å oppleve et sted så mange skryter så vilt av. Uttrykk som “det er helt magisk” og “et sted man bare MÅ oppleve”, gjør at jeg gleder meg ekstra mye. Tusen takk til alle dere også som kommer med tips. Jeg blir så glad💗

I dag har jeg hatt en styrete dag, jeg sitter å jobber med morgendagens XXL-challenge til dere. Den kommer ut i morgen tidlig. I tillegg sitter jeg med flere hundre bilder som skal redigeres til et annet prosjekt, og to artikler som skal leveres før avreise.

Jeg vurderer helt seriøst å døgne for å få ting unna. Men av erfaring vet jeg at jeg fungerer ekstremt dårlig på lite eller ingenting søvn, så jeg får heller jobbe på så effektivt jeg klarer frem til midnatt, og start på grytidlig i morgen tidlig. Det er nok en mye bedre plan! 

Har dere hatt en fin søndag?💗

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Ikke døgn. Legg deg og lag deg helleren produktiv morgendag. Jeg driver med nattevakts helg og er på vei til min siste nå. Og så er det ferie på meg å. Onsdag reiser jeg til kappverde. Yej. Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg