Min høstfrokost

God fredagsmorgen fra en litt pjusk Maren. Jeg er overhode ikke syk, bare litt tett i systemet og bittelitt sår i halsen. Nok til at jeg følte jeg fortjente en ekstra god frokost denne fredagen. På dette deilige fredagsfatet finner du rundstykker, vanilje Kesam med granola og friske bær, egg, syltetøy og te. Egentlig ganske så enkelt, men når det danderes fint blir det med ett så mye mer innbydende og fristende. Er dere ikke enige? 

De dagene jeg har tid, så liker jeg lage frokosten litt ekstra hyggelig, og dandere det på denne måten. Det skal ikke mer til enn å samle ting på et fat, eller legge det opp litt fint, og vips føler man det er et måltid med noe ekstra. 

I dag skal jeg bruke så og si hele dagen hos regnskapsføreren, og hadde det ikke vært for at han er en fantastisk fyr, så hadde jeg sett veldig mørkt på dette. Hehe. Jeg har utsatt å ta tak i bilag og kvitteringer så alt for lenge, og da hoper det seg opp. Note to self, skap system og ikke utsett slike ting. 

Ellers skal jeg bruke deler av helgen til å forberede oppstart for gjengen min som skal i gang med Tredemølle-challenge på mandag. Det blir så spennende, og jeg fryder meg over at så mange er med. Det er meldt så fint vær i helgen, så det blir uten tvil mye tid utendørs også. Eller, vi får faktisk se på det – jeg har nemlig funnet en ny serie, og blitt så hekta at det lett kunne droppet absolutt alt av sosialt liv og frisk luft for å komme meg gjennom første sesong. haha. Neida, det skal nok bli tid til begge deler i løpet av helgen tenker jeg. Serien er forresten BODYGUARD på Netflix. Jeg har sett snart 3 episoder, og digger den!!! 

Hva er din plan denne helgen? 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Gleder meg til å teste ut den serien.
      Høres ut som en perfekt fredag, og håper du ikke blir syk. Her er det oppussing av stuen som blir mine helge planer, men først nå, en date kveld!
      Klem fra meg

    2. Hei Maren 🙂 Jeg ønsker meg innlegg om styrkeøvelser knyttet til spesifikke muskelgrupper. F eks en på mage, en på rygg, ben osv. Hva tenker du om det? Samle sammen øvelser på hver. For jeg trenger nemlig inspirasjon på den fronter, havner gjerne igjen og igjen på de samme øvelsene.. 🙂

    3. Ønsker meg også gjerne styrkeøvelser på hver muskelgruppe som nevnt over her, og gjerne forslag på oppsett av fullkroppsøkter som passer sammen ila en uke 🙂 🙂 god helg flotte <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg