Sunne pannekaker med kun 2 ingredienser

❤️Pannekaker på menyen❤️

God morgen. Her startet dagen tidlig med en liten hundegutt som ønsket tur klokken 06. Vanligvis klare jeg å få han til å sovne igjen, men i dag var det helt nødvendig å opp og ut tidlig. Dagens frokost måtte bli noe litt ekstra godt, men som samtidig gikk fort. Resultatet ble pannekaker, laget på kun to små ingredienser. Du kan selvfølgelig putte mer spennende ting i røren, men det er altså ikke nødvendig med mer enn dette for nydelige pannekaker. 

Du trenger: 

  • Egg
  • Banan

Du kan også ha litt kanel i røren hvis du vil for å sette smak på den.

Slik gjør du :

Mos bananen og visp sammen med eggene. Varm opp stekepanna, og ha gjerne litt kokosolje i, det setter så god smak. Stek pannekakene, og topp dem med hva enn du ønsker. Jeg hadde en sukkerfri sirup stående jeg ikke hadde smakt, så den ble min topping i dag. Enkelt, sunt og godt. 

Nå skal jeg komme i gang med dagen her. Jeg håper du får en herlig torsdag<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg