Min plan for kvelden

Helt seriøst, har noen av dere smakt kombinasjonen over? Full fest i munnen, og komplett lykke❤️ Peanøttsmør og eplebiter er så magisk, og det samme gjelder bananskiver med nøttesmør. Mmmmm. Det ser kanskje ikke så digg ut, men tro meg , dette er himmelen. Har du smakt det før? 

I kveld er jeg en skikkelig slappfisk, og kjenner at det ikke kommer til å skje noe særlig mer spenstig her før natta. Planen er snacksen dere ser på bildene, og lese ferdig den nye boken til Sophie Elise. Jeg har lest 1/3, og liker den veldig godt så langt. Noen flere som har lest den? 

Håper du nyter kvelden din hvor enn du er, og hva enn du gjør. Husk at du bestemmer hvordan kvelden din skal bli. Les en bok, ta en varm dusj, se en koselig film eller gå deg en tur med podcast på øret. Ring noen du ikke har snakket med på lenge, eller send en koselig sms til noen du tror vil sette pris på litt ekstra oppmerksomhet. 

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Dette fikk jeg lyst til å smake – ser definitivt ikke godt ut, men jeg har tro på at det er det😆 Har du en favoritt innen peanøttsmør, eller en anbefaling å komme med…? Ikke vant til å bruke det så langt, og det finnes jo et utall av forskjellige typer. Selvsagt smak og behag, og mye individuelle preferanser her. Men, det ser ut til at vi liker mye av det samme, så da tenker jeg at det ikke skader å spørre😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg