25 podcast-tips til deg

Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle tipse dere om podcaster jeg liker, og det ble det så godt respons på at jeg tenkte jeg skulle få det ut litt kjapt. Jeg hører på mye ulikt, og begge ender av skalaen. Alt fra graviditets-podcast, humor og krim, til trening, ernæring og psykisk helse. 

Her kommer en hel drøss av ulike podcaster, listet opp i tilfeldig rekkefølge: 

  • Harm & Hegseth
  • Ida med hjertet i hånden
  • Andersen & Jacobsen 
  • Alice & Bianca 
  • Bra damer
  • Janka & Marte 
  • Lørdagsrådet 
  • Treningspodden – Shapeup sin podcast 
  • Sterkere podcast 
  • Smelt på tjukka 
  • Pro Bono – Reebok sin podcast 
  • Ingefær podcast 
  • Sånn er du 
  • Sølve og Lorentzen
  • Konspirasjonspodden
  • To hvite menn
  • Tusvik og Tønne
  • Synnøve og Vanessa 
  • Anniken & Cornelia 
  • Pia og psyken 
  • Life Happens – Bikbok sin podcast 
  • Hverdagspodden 
  • Erlend Elias & Erik Anders
  • Skjønnhetsjungelen – Jan Thomas studio sin podcast 
  • Vita og Valeberg 

  Fotograf: Tom Høgstøl 

Det er virkelig så utrolig ulike podcaster at mange vil nok trekke på smilebåndet av hvor ulike ting jeg hører på – men det er jo det som er så herlig. Noen dager vil jeg blir inspirert på trening og sunn mat, andre ganger vi jeg høre på morsom og overfladisk jenteprat, andre ganger vil jeg lære noe. Så, da ble resultatet 25 helt ulike podcaster.

Nå er jeg spent på å høre fra deg. Hører du på noen podcaster som ikke er nevnt her? Eller kanskje dine favoritter allerede er på listen? La oss dele litt podcast tips folkens❤️ Jeg gleder meg til å lese hva dere hører på!! 

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

28 kommentarer
    1. Takk for tips:) Dette trengte jeg nå! På utkikk etter ny podcast nå når jeg har hørt igjennom Treningspodden:)

    2. Digger mange av de samme. Anbefaler også Elefanten som tar opp ting som handler om elefanten i rommet. Veldig fin podcast. Og radiodok fra NRK om man vil høre på det!!

    3. Anja: Ja jeg har egentlig den og, men synes hun forteller stemmen er så ektreeeemt langsom og “dyp” at det nesten ble litt rart for meg. men skal gi den et nytt forsøk. Takk for tips <3 Radiodok fra NRK har jeg ikke hørt :):)

    4. Har lyst å begynne å høre på Podcast, men aner ikke hvordan/hvor jeg finner det! Hvordan gjør du det?

    5. Anonym: Ligger på telefonen fra før av, hvis du har iPhone. Lilla farge . podcast appen , også søker du bare opp navnene på se ulike podcastene og trykker abonner <3

    6. Jeg falt faktisk på podcast trenden for bare tre uker siden, og koser meg glugg! Jeg hører på Marte og Janka, som jeg digger, men favoritten er Sølve og Lorentzen, som var min første podcast-kjærlighet. Fantastisk!

    7. Jeg syns “sykepleiepluss”-podkasten er veldig bra! Der får man mye nyttig faglig påfyll (relatert til sykepleie), formidlet på en humoristisk og morsom måte. Den anbefales virkelig 🙂

    8. Så gøy, mye inspirasjon. Jeg liker veldig godt Aftenpodden (enkel måte å få med seg aktuelle nyheter / saker i media hvis jeg ikke får lest noe særlig aviser, enkelt, humor, latter og seriøst og bra)

    9. Så mange gode podcaster 🙂
      Vil også tipse om Ung Kreft sin podcast, Bekreftet heter den! Den tar for seg mange temaer som mange vil kjenne seg igjen i <3

    10. Overlivet er også bra 😃 syns den var litt kjedelig i begynnelsen, men når du blir litt «kjent» med Hilde og Janne er den veldig fin og gøy! Dessverre har de nettopp sluttet, men ligger mange episoder ute

    11. Du må høre på Radioresepsjonen (tidenes podcast)! og Krisemøte 🙂 Kos deg om du ikke har hørt de før!

    12. Til dere som er glad i løping er Løpetid en veldig bra podcast. Jeg er selv løper og får mange gode tips på veien. Ellers har du mange av mine favoritter på lista!

    13. du bare må høre på “Litt på kanten”.

      Glade amatører, med mye humor!!
      De kjører på uten noe særlig planlegging, er deilig å høre noen som bare prøver å ha det gøy med hverandre.
      OBS: Mye internhumor, så må nok høre et par for å komme litt inn i deres humor.

      De er på spotify bare søk på “litt på kanten”

      eventuelt besøk hjemmesiden deres: https://littpk.no/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg