Filminnspilling, trening og kosekveld

✖️Weekend vibes✖️ 

Hei søndag💗 Overskriften beskriver dagens planer, og jeg er litt spent. Jeg gleder meg til trening med en god venninne, og i kveld blir det kosekveld med film og  opplading til en ny uke. Filminnspilling er en reklamefilm, og jeg vet i grunn ikke så mye om hva min rolle er enda. Det er for to gode venner, og jeg tror det blir veldig gøy. 

Dagens trening er en CrossTraning time, og eneste grunnen til at det blir trening på en søndag er fordi vi gjør det sammen. Det er virkelig løsninger på dager man sliter litt med motivasjonen – ring en venn og gjør det sammen. Sosialt, sunt og hyggelig på en gang. 

Jeg må dele to, eller tre hvis man tar med Leo, godsaker fra i går. Jeg var i byen med familien, og med meg hjem fikk jeg med meg to nye, store, deilige ulltepper og en nydelig kanelbolle. Hva mer kan man ønske seg? 

Leo elsker de nye teppene, og var så og si umulig å få han til å ligge noe annet sted. I natt fikk han med seg det ene teppet, og sov på det i hele natt. Tydeligvis et godt kjøp det der. 

Nå skal jeg lage meg kaffe og frokost, høre litt podcast og rydde litt i leiligheten. Det er forresten det beste tipset, skal du rydde/vaske hjemme, sett på en podcast  og vips går det mye fortere. Jeg er helt hekta på podcast om dagen, og tenkte komme med mine tips til gode podcaster snart. Jeg skal sjekke ut et par nye i dag – så kommer favorittlista! 

Ha en deilig søndag venner💗 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer

Siste innlegg