På dager som dette

Dere er så fine, og kommer med så mye bra tilbake når det tipper litt over for meg. Takk for at jeg får lov å dele ting med dere❤️ Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg føler jeg har en gjeng med venninner jeg aldri har møtt, blant dere lesere. Tusen takk❤️ 

I dag var jeg grytidlig oppe for å være sjåfør til flyplassen. Jeg tenkte at en så grytidlig start kunne utnyttes, og startet like godt lørdagen min sånn i 06-07 draget. Nå har jeg hatt en nydelig frokost, sjekk Instagram for spesielt interesserte. hehe. Vært på lang tur med Leo, og jobbet litt. Nå skal jeg straks bytte ut joggisen med litt mer ordentlige klær og dra opp til familien. Vi skal på tur i skogen med både store og små, og jeg gleder meg så. På dager som dette smiler jeg litt ekstra.

Ellers er dagens plan bare å kose meg med mine, spise god mat, momse smågodt og bare nyte helgen fullt ut! For meg kan det ikke bli bedre. I tillegg er det så utrolig fint vær i dag, og det gjør så mye med humøret mitt. Strålende sol, klart vær, og sånn skikkelig krisp og frisk høstluft. Det kribler i hele meg for å komme meg ut på tur nå🍁🍂

Hva er dine planer denne lørdagen? 

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Åå du har så kul stil altså! Både til hverdags og på trening. Kan jeg spørre hvor den kåpen din her er fra? 😀

    2. Helene: Så utrolig koselig sagt <3 Tusen takk!! Den er kjøpt på Retro, men akkurat nå kan jeg ikke huske merke. Kan sjekke når jeg kommer hjem i kveld :):)

    3. Må virkelig skrive under på det Helene sier. Du er virkelig skikkelig stilig om dagen, og jeg har lyst på ALT du har på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg