Jeg har gjort noe helt sprøtt

Jeg elsker looken på disse bildene, med varme, deilige høstfarger. Disse bildene ble tatt i helgen av flinke Tom Høgstøl, og det er min gode venninne Rita Røisland som har sminket meg. Jeg liker så godt hvordan fargene ble, tenk om hele høsten kunne vært sånn som dette. Det hadde vært fint det. Vi får bare nyte det mens man har det.

I går dere, i går gjorde jeg noe helt sprøtt. JEG BOOKET TUR TIL L.A❤️ Jeg drar allerede i starten av neste måned. Hvor sprøtt er ikke det? Jeg er overhode ikke den mest spontane personen, så dette er er ganske sprøtt. Det er nesten så jeg ikke tror det, men bookingbekreftelsen ligger i mailboksen. Så nå mine skjønne lesere, nå trenger jeg alle L.A tips jeg kan få.

Har du vært i Los Angeles? Har du noen tips til noe jeg MÅ se eller gjøre? 

I dag skal jeg jobbe hjemmefra hele dagen, før jeg skal avgårde på en gruppetime i ettermiddag, og besøk av en venninne i kveld. Jeg tenker at jeg må finne på noe godt å servere, kanskje en hjemmelaget suppe, med nybakte rundstykker? Jeg føler at det er perfekt middag på mørke høstkvelder. 

Nå er jeg så spent på om det kommer noen spennende L.A-tips fra dere. Jeg har aldri vært der, og har virkelig ikke peiling på hva man burde få med seg. Det blir så gøy å se om noen av dere har noen gode tips på lur❤️

 

Smiiil, Maren 

 

23 kommentarer
    1. Hei! Har bodd i LA et halvt år. En fantaaastisk by som jeg savner, gled deg!! 🙂
      Noen tips:
      – Ta shoppingen i 3rd street, Santa Monica (der finner du all slags butikker!)
      – Six flags er et must!!
      – Gå/sykle langs Venice beach for å få med deg atmosfæren der
      – Trene på Gold´s Gym, Venice: der får du se alt fra utrente til seriøse bodybuildere til Arnold S!
      – Spis på Butchers Daugther i Venice (favoritt), CheeseCake Factory (favoritt), Barneys Beanery, Hummus Bar, Gratitude (vegansk)
      – Dra på kino (liggeseter, matservering på noen)
      – Basketkamp i Staples Center
      – Hollywoodområdet/downtown LA er ikke så mye å skryte av, da ville jeg heller holdt meg til Santa Monica og Venice!
      – Vet ikke om du har tid/lyst, men utelivet med promotør er ABSOLUTT en opplevelse å få med seg, haha!! 😀
      – Tips: bruk uber og lyft for transport
      Goood tur <3

    2. Så tøft. Det å kaste seg uti noe som det der, det er skikkelig kult og inspirende. Har man mulighet Iforhold til tid og penger, kjør på. Du er steinkul, Maren!!

    3. Jeg er i LA 1-2 ganger i året. Kom hjem derifra for en uke siden.
      Steder du må dra:
      Santa Monica
      Griffith Park
      The Grove
      Santa Barba
      Beverly Hills
      City Walk på Univarsal studio
      Spise i Sunset og Melrose
      Old Town Pasadina

    4. ÅÅ såå gøy!! Gleder meg skikkelig til å følge deg på reisen – garanterer at jeg blir inspirert <3

    5. Hei 🙂 Henger meg på forslagene over, Venice Beach, sykt koselige gater og kafeer, gå bort strandpromenaden (eller lei sykkel/rulleskøyter) til Santa Monica. Gå i gågaten der. Lei kajakk eller SUP Marina del Rey. Lek i fjellene i Hollywood, anbefaler spesielt løpetur/gåtur til toppen bak skiltet, får da en finere utsikt til skiltet og du skipper så mye folk. Ellers testet jeg ut Barrys Bootcamp i Hollywood, hardt og kult og mange kule personligheter 🙂 Ellers er Six flags den kuleste parken, kjøp VIP og lek hele dagen.
      God tur, LA er fantastisk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg