En ekstra god frokost

En ekstra god frokost, på en ekstra fin dag. I dag er det Rosa sløyfe-løpet, og denne dagen har jeg gledet meg så enormt til. Nå er en deilig søndagsfrokst spist, og jeg er klar for å møte laget mitt for en herlig dag sammen. Vi skal gjennomføre som et lag, og tiden bryr vi oss fint lite om. Vi er der for å støtte en viktig sak, og vi har alle ulike, men samtidig like, og veldig personlige grunner💗

Nå skulle jeg gjerne delt gode oppskrifter på både croissant og pannekaker, men dette er rett og slett ferdig kjøpt. Hehe. Sånn blir det av og til, og det tenker jeg er helt okei. Det er ikke alltid man har tid eller overskudd til å bake og lage selv. Nydelig var det uansett og jeg koste meg masse. Alt blir koseligere med friske blomster til. Har dere sett en så nydelig farge? 

Nå må jeg løpe til gjengen min. Rosa sløyfe-løpet neste! Ønsk oss lykke til💗🎀

Dette innlegget ble skrevet på morgenen i dag, men jeg har visst ikke klart å publisere det før jeg løp ut døren. Så da kom det ut nå. Rosa sløyfe-løpet er gjennomført, og jeg gleder meg så til å dele opplevelsen med dere i morgen💗

 

Smiiiiil, Maren

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg