Jeg deler to nye treningsprogrammer

God lørdagsmorgen❤️ For å inspirere deg til en sprek helg, tenkte jeg å dele et lite bildedryss fra forrige helgs ShapeUp Convention i Bergen, og selvfølgelig treningsøktene. Jeg mottok akkurat en del bilder fra ShapeUp, og tenkte det var gøy å dele dem. Denne typen treningsdager eller helger er så utrolig gøy, og jeg må smile når jeg ser flere av disse bildene. 

Har du vært på denne typen treningsdag eller trening-weekend før? 

Min erfaring er at mange kan synes det er litt skremmende å delta på dette, og det synes jeg er så synd. Så jeg håper at jeg kan være med på å ufarliggjøre det litt, og gjøre at mange mange flere får lyst å delta. Del gjerne dine erfaringer med meg i kommentarfeltet. Er du en av den som hopper ut i slike aktive utfordringer, eller er du litt skeptisk? 

Jeg tenkte jeg skulle dele både sirkeltreningen og Bootcampen fra denne helgen med dere. Så kan dere teste ut øktene selv: 

Bootcamp utendørs: 

✖️ Knebøy med strikk

✖️ Burpees på ball, med press over hode

✖️ Pushups mot bord

✖️ Box jumps / step-ups 

✖️ Dips

✖️ Høye kneløft (tempo)

✖️ Shuttle runs mellom markører 

✖️ Hofteløft med strikk 

✖️ Skøytehopp (utfordring: strikk rundt knær) 

✖️ Mountain climber 

Slik gjør du: 40 sek på / 20 sek pause x 3 runder 

Sirkeltrening innendørs: 

✖️Boxjump med knebøy på boksen 

✖️ Kettlebell swing 

✖️ Hoppetau – tempohopp

✖️ Roing på romaskin 

✖️ Beninndrag med catslide 

✖️ Burpees 

✖️ Hoppende knebøy (brede -> smale)

✖️ GTOH med vektskive (ground to over head) 

Slik gjør du: 1 minutt på // 30 sekunder pause x 3 runder 

Håper du har lyst å teste øktene, og tagg meg mer enn gjerne hvis du tester. Det er så gøy å se når dere tester øktene jeg legger ut. Jeg har lagt ut film av utendørs bootcampen på min Instagram, så der kan du se teknikken på alle øvelsene. Finn det bildet hvor jeg har på meg samme antrekket som på disse bildene, for som bilde nr to der ligger også filmen. 

Ha en herlig lørdag mine venner❤️ 

 

Smiiiil, Maren

 

 

2 kommentarer
    1. jeg var veldig skeptisk – helt til jeg turde prøve – er ikke i god form – men elsker det og er glad jeg turde – blir stadig litt bedre

    2. Jeg var på en sånn trenings dag i januar med Shapeup convention. Det er noe av det morsomste innenfor trenings jrgbhar vært med på. Fotball jenta Anja meldte seg på alene og hadde det kjempe gøy. Anbefales for alle! Håper jeg kan delta igjen på nyåret. Og Maren sin gruppetime var skikkelig gøy! #fan.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg