En smakfull og næringsrik lunsj

Reklame | Hatting

💛 Venninnelunsj 💛

Har dere sett et så deilig lunsjbord? Jeg tyvstarter helgen litt, og har invitert en venninne på koselig torsdagslunsj. Jeg har disket opp med eggerøre, masse pålegg, kokt egg, frukt, kaffe, juice, sjokolademelk og verdens beste hvetefrie rugstykker fra Hatting. De er saftige, fiberrike og helt nydelige på smak. De er som navnet sier, hvetefrie og passer perfekt for oss som liker å spise næringsrikt og sunt!

Det beste av alt er at disse rugstykkene kan ikke bli enklere å tilberede. For vet dere hva, de er allerede ferdig skåret i to. Rundstykkene kjøpes frosne, så enten kan du tine dem og spise dem som de er, eller så kan du steke dem i ovnen i 8-10 minutter. Du kan også ha dem i brødristeren. Jeg hadde mine ovnen og de ble helt nydelige! Nå skal vi ha dem til lunsj, men jeg har også hatt disse til frokost flere ganger, som tilbehør til middag ( nydelige til suppe for eksempel) eller som en litt ekstra god kveldsmat. Hvis det blir noen igjen her i dag, så tenker jeg å kose meg med dem etter jeg har hatt gruppetimen min i kveld. 

Disse rugstykkene er perfekt for alle som har lyst å kose meg med noe godt, men ikke har tid til å bake selv. I og med at de ikke inneholder hvete så føler jeg meg ikke så oppblåst og “tung” i magen etterpå, og det er en befrielse for en som meg, som sliter ganske mye med magen min. 

Fikk du lyst å teste dem ut? Det skjønner jeg godt❤️ Du finner dem i frysedisken hos Eurospar, mega, extra, obs, og de største Meny og Kiwi butikkene. Bunnpris har dem i frivillig sortiment, så her kan du spør etter dem, også kan butikken ta dem inn. Jeg er spent på å høre om dere liker de like godt som meg. 

Nå skal vi kose oss med tidenes lunsj her. Jeg håper dere får en nydelig dag, så snakkes vi igjen litt senere! 

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg