En opplevelse jeg lever lenge på

Nå skal jeg ikke pushe ut mer Bergens-oppdateringer, men jeg er helt nødt å dele bildene fra Ulriken med dere. Jeg fikk nemlig muligheten til å ta en raskt tur opp Ulriken før jeg fløy hjem i går, og det er jeg så takknemlig for.

Jeg har skrytt veldig av Bergen denne helgen, men det er virkelig med rette altså – for en by! Jeg hadde ikke gjort annet enn å gå tur hadde jeg bodd der. hehe. Det er så stas at på tross av et meget tett opplegg i Bergen, og hektiske dager, så fikk jeg muligheten til å gå både Stoltzen og Ulriken. Jeg fikk knipset litt fra turen opp Ulriken, og jeg har lyst å dele bildene med dere, i håp om at noen får litt tur-inspirasjon ut av det. 

Se nøye på de bildene under her, kan dere tenke dere en råere plass for en treningspark? Steike heller så kult!! Tenk å gå i godt tempo opp til Ulriken, også kjøre en styrkeøkt her, før du jogger rolig ned igjen. Da snakker vi optimal treningsøkt da! Jeg ble helt vill når vi kom til toppen, og jeg fikk sett dette her – for en gavepakke av en treningsmulighet! 

Har jeg noen bergensere som leser bloggen, og som har vært der å testet treningsparken?

Jeg så også at det var zipline der oppe, og flere galninger som drev med sånn hanggliding, eller heter det kanskje paragliding? (eller kanskje heter det noe helt annet?) Uansett var et helt vilt å se på hvordan de løp, og kastet seg utfor fjellet. Aldri i verden om jeg hadde turt det der selv, men jeg kan forstå at det gir et helt vanvittig rush å gjøre noe slikt! 

Nei Bergen imponerte meg virkelig altså, og jeg gleder meg til å komme tilbake. Nå skal jeg ha noen uker hjemme på sørlandet, før det blir et par Osloturer, og enda en tur til Købehavn før jul. Vi snakker også litt om en jentetur til London for litt juleshopping og ikke minst julestemning. Julestemning får man virkelig i København også. Tivoli i desember er helt magisk. 

Er det noen fler som har noen reiseplaner før jul? Eller kanskje noen tips til hvor man burde reise for den optimale julestemningen? Del gjerne i kommentarfeltet. Det er så gøy med tips fra dere❤️ 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært i Bergen, kanskje man burde tatt seg en tur dit?!!!
      I november skal jeg en 1 uke til Kapp Verde. Så der blir det sommer og sol og masse opplevelser, dog litt tidlig for julestemning. Men gleder meg skikkelig!
      .klem

    2. Så gøy, fine bilder, vært i Bergen et par ganger, men forstår jeg har noen fjellturer jeg må gå 🙂

    3. Det er dette som er grunnen til at vi bergensere velger å bo i Bergen, selv om det bøtter ned regn over halvparten av tiden😅 Går rett ut av døren min hjemme og er med starten av Ulriken, elsker naturen i Bergen og bloggen din, hehe🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg