Bergen tok meg med storm

God morgen❤️ Etter ett døgn i Bergen tror jeg nesten jeg har fått meg en ny favoritt by. Bergen har virkelig tatt meg med storm med sin vakre natur, sjarmerende gater, magiske turmuligheter og nydelige bebyggelse. Det er bare så fint her! I går møtte jeg Ingrid og hennes skjønne mamma, og sammen fikk vi en helt magisk tur opp Stoltzen. Vi skulle så gjerne hatt tid til å gå over til fløyen og ned den veien, men tiden strakk ikke til. Det får bli neste gang – for dette er definitivt ikke min siste tur til Bergen. 

Været var litt skiftende i går, men for det meste heldigvis opphold. Det var et helt unikt lys mellom skyene og de små regnskurene, og selv med det kjipe kameraet jeg hadde med meg, fikk jeg knipset litt. Jeg har to kameraer, og når jeg er på tur slik som i dag, med ustabilt vær, så tar jeg alltid med det lille kompaktkamera som jeg ikke er redd for.

Bildene blir litt dårligere, men jeg klarer å gjenskape for meg selv, den deilig følelsen det var på toppen av Stoltzen når jeg ser disse bildene. Så håper jeg at det gir dere en go følelse også, og forhåpentligvis et ønske om å komme deg ut på tur i frisk luft denne helgen. 

Nå skal jeg løpe ned til frokosten, før vi kicker i gang ShapeUp Convention 2018 her i Bergen. Jeg skal holde 5 heftige gruppetimer, og jeg gleder meg sånn!!! Følg gjerne med på Instagram og Snapchat for å se litt hvordan en dag på Convention er. Jeg heter marenerdvik på snap, og Maren Erdvik på Instagram❤️  Vi snakkes igjen litt senere dere. NYT lørdagen!! 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg følte bare en så stor trang på å få si dette til deg.. du er fantastisk! Hørte nettop på episoden hvor du er med på treningspodden, og takk guuuud for at du er du. Lenge gikk jeg rundt å trodde at de eneste treningsforbildene der ute var folk som Funkygine, Inger i Dubai, Treningsfrue osv, noe jeg aldri klarer å leve opp til. Jeg er så sliten av det sosiale presset der ute om folk som trener/er personlige trenere. Selv går jeg studiet PT nå, men selvtilliten er så på bunn ift det yrket og ikke minst hvordan jeg ser ut (ift andre pt-er) at jeg vet ikke om jeg klarer å jobbe som PT i det hele tatt. Folk skal ha sixpack, løpe marathon, kjøre blodige crossfitøkter, det er så mye press. Så jeg vil bare takke deg for at du er du og tar opp viktige tema som lav motivasjon til trening, at du spiser candyking og kan droppe økter for å se på Netflix. Det gir meg en snev av håp, og det gjør godt. Takk.
      Ha en fin helg videre ❤️🙌🏼

    2. Anonym: Tror rekorden er sånn 8 minutter eller noe. Og noen jeg kjenner som er ganske spreke brukte 16-17. Vi gikk opp og aner ikke tiden – sjekket ikke <3 men kanskje en halvtime?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg