Myke & varme høstfavoritter

Reklame | Annonselenker Filippa K

God morgen dere. I dag våknet jeg opp til en helt spesiell krisp og deilig høstluft.🍂🍁 Dette er det best jeg vet med høsten, og ingenting er som å gå tur i fint, klart og kaldt høstvær.

Dagens vær gav meg inspirasjon til å dele noen myke, varme og deilige høst-favoritter med dere. I dag har jeg gått litt crazy i nettbutikken til Filippa K, og funnet så mye fint. Ullkåper, skjert, luer, deilige strikkegensere, og myke koseklær. Håper dere liker det like godt som meg. 

1. Deilig strikkegenser // 2. Pudderrosa genser // 3. Lue // 4. Hvit ullgenser 

1. Kåpe // 2. Nydelig strikkegenser // 3. Kashmir skjerf

1. Myk kosbukse // 2. Herlig genser // 3. Kashmir Skjerf 

1. Sort kåpe // 2. Beige kåpe (inne på nettsiden kan man se kåpen på en person)

1. Sporty tanktop  // 2. Langermet // 3. Hvit sportsbh // 4. Olivengrønn sportsbh // 5. Hvit singlet 

Jeg har forelsket meg totalt i den lys beige ullgenseren som er på det bildet ved siden av den hvite kåpen. Jeg kjenner at den uten tvil blir klikket hjem, i tillegg liker jeg veldig godt det grå kosesettet med genser og bukse. Sports-bhene er magiske, de har jeg flere av fra før. Skjerfene er også nydelige, det blir en helt spesiell myk kvalitet når de er i Kashmir. 

Håper dere nyter denne høstdagen, og at dere har det fint. Jeg må få lov å sende dere alle en god klem for gårsdagens fine ord. Både her på bloggen, på instagram, Fb-melding og faktisk også et par mailer. Hjelpes så mange vi er som kan kjenne på det samme. Sammen er vi sterkere, og jeg er så glad for at jeg får lov å dele med dere, og at dere deler tilbake❤️ Tusen takk for at akkurat DU er her!

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Så masse fine klær, men lurte på om du kunne lage flere slike innlegg på “budsjett”. Elsker klærne her, men 1600 kr for en strikkegenser er dessverre litt over mitt budsjett :/
      Ha ein fin dag, flotte du <3

    2. Maria: Ja, gjorde det nettopp <3 men lager gjerne en ny:) Jeg kjøper selv masse klær på Gina , Bikbok , h&m, Nelly og Cubus / Lindex . Så det skal jeg absolutt klare å lage et nytt innlegg på. Takk for innspill <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg