Den fineste måneden i året

Oktober er en av de fineste månedene i året synes jeg. Både fordi høsten er her, med nydelige farger, frisk deilig høstluft og koselige inne-kvelder. Det jeg liker aller best med oktober er at det er Rosa sløyfe måned💗

Denne måneden skal jeg ha mange fine dager sammen med en god gjeng damer, som jeg skal trene sammen med, og gjennomføre rosa sløyfe løpet sammen med. Jeg er så stolt av gjengen min, og så takknemlig for å få lov å bidra💗 Samarbeidet mitt med kreftforeningen er så viktig for meg, og jeg er takknemlig for at jeg år etter år kan bidra på min måte. 

Jeg er veldig glad i høsten, og koser meg skikkelig på denne tiden av året. Jeg vet at det er utrolig mange som ikke har det på samme måte, og som kjenner på at høsten er en tøff tid. Det blir mørkere og kaldere dag for dag. Mange kan kjenne på at dette påvirker sinnstemningen, humøret og energien betraktelig.

Hvordan har du det med det med dette. Liker du høsten, eller kjenner du at mørke påvirker deg negativt? Del gjerne dine høst-erfaringer i kommentarfeltet. 

I dag kom jeg meg opp tidlig, og fikk unna en treningsøkt på morgenkvisten. Jeg skal innrømme at det fristet minimalt når klokken ringte kl 06.30, men hjelpes så herlig det var å rusle hjemover etter endt treningsøkt. Nå har jeg akkurat spist en stor skål med varm havregrøt, og koser meg med en kaffe kopp, forberedelser til trening med rosa sløyfe gjengen min, og kveldens Bootcamp time. Hverdagen altså – jeg synes det er herlig jeg! 

Ha en nydelig mandag mine venner, takk for at dere trofast titter innom meg💗

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Hei, jeg elsker høsten etter er aktiv sommer med mye aktivitet, så liker jeg høsten med sofa og bøker/blader/filmer/serier og stearinlys og store kopper med deilig the.

    2. Jeg elsker høsten. Det å være ute i den friske luften for så å komme hjem og inn og tenne lys, kose seg under teppet og finne noe kosleig å se på TV. Og at mørket kommer snikende gjør ingenting, foreløpig!!!hehe. Minuset er jo at forkjølelsen kommer snikende.
      Klem

    3. Anonym: Neida, det er bare mange av mine venninner som jobber der, og der jeg kjøper alle klærne mine som ikke er typisk H&M, Bikbok og Gina <3 Har også fått lov å låne noen klær av og til til noen prosjekter vi har gjort. Men er ikke sponset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg