Spør meg om alt du lurer på

✖️HVA LURER DU PÅ?✖️

Nå var det lenge siden sist spørsmålsrunde, og mens jeg jobber for å redigere alle bildene og ferdigstille Sunn mat i København-guiden til dere, så tenkte jeg det passet fint med en ny spørsmålsrunde.

Det er så enkelt som at du legger igjen en kommentar i kommentarfeltet med spørsmålet ditt, også samlet jeg dem opp, og svarer i et felles blogginnlegg❤️

Jeg skal gå en god morgentur med Leo, før jeg drar avgårde på en artig liten lørdagsjobb. Håper dere får en nydelig helg, og koser dere med hva enn som står på fin helge-plan. Kanskje noen av dere er på ShapeUp Convention i Trondheim? Jeg skal holde en hel haug av timer neste helg når ShapeUp Tour kommer til Bergen. Det gledes!! Kanskje vi ses? 

Da er det bare å si good lørdag, og KJØR spørsmålsrunde❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

22 kommentarer
    1. Har du alltid hatt et sunt forhold til trening og mat?
      Kan du fortelle om hvordan dine treningsvaner og matvaner har endret seg opp gjennom årene?

    2. Hva slags musikk trener du til?
      Løper du ute om høsten/vinteren? Hva har du i så fall på deg da?
      Hvilke typer gruppetimer liker du best?
      Når begynte du å trene styrke?
      Jobber du mye kveld og helg?
      Har du noen konkret plan for når du skal begynne å jobbe som sykepleier igjen?

    3. – Hvordan ser du for deg at livet ditt er om 5 år, og 10 år?
      – Du er PT, har bloggen, jobber med Shape Up, treningsreiser ++.. Kan du fortelle litt om hvordan og når alt dette startet? Jobbet du med noe annet før?
      – Hva er dine topp 5 tips for å få til en vellykket livsstilsendring?
      Ønsker deg en fin dag 😀

    4. Så koselig. Gleder meg til køben guide.
      Spørsmål fra meg: kunne du tenkt deg å være med på Bloggerne?! Og hva er favoritt serien din om dagen?
      Ha en magisk lørdag. Jeg skal ut i marka på telttur!! Klem

    5. Hei 🙂 Jeg lurer på hvorfor du har tatt ekstensions? Føler at du alltid har frontet det naturlige så ble litt overrasket, men du er veldig fin da 🙂

    6. Hvordan kan man gå ned 2 kg i vekt på 1 månede? Jeg har aldri trent før men hvordan skal jeg komme i gang?

    7. hvordan går det mellom deg og kjæresten?
      kan du legge ut mer om sykepleierstudiet og ting relatert til det å studere? eksamenstips? anatomi tips?
      når tenker du å jobbe fulltid som sykepleier?

    8. Hei Maren! Har lest bloggen din i 5-6 år, hver dag, fordi du er så inspirerende og herlig! Takk for at du deler så mye av deg selv:):)
      Har du noen gode tips om nye kroppsvektøvelser? Jeg trenger litt ny inspirasjon:) Og hva tenker du om sirkeltrening når det gjelder styrke?
      Ha en nydelig søndag!

    9. Skal du holde noen Bootcamp i Kristiansand i den nærmeste framtid ?
      Hva er ditt beste tips for å løpe 11 km ?

    10. Styrketrening :
      Hva vil være forskjellen hvis jeg løfter tungt Max 5-8 reps eller lett vekt og flere reps? Forskjellen på hvordan kroppen vil bli var det jeg tenkte på. Utseende mmessig.

    11. Klarer du å snu dårlige dager til bra dager? I så fall, hvordan?
      Hvordan klarer du å balansere hverdagen slik at du har akkurat passe å gjøre?
      Hvordan får du så mye energi?
      Dette er vel ikke akkurat et spørsmål, men jeg håper du blir med i flere podcaster! Det var så gøy å høre intervjuet med treningspodden! 🙂

    12. Heisann søte, stilige Maren! 🙂
      Lurer på hva du gjør/dine beste tips når du kjenner forkjølelsen komme? Serietips, mat, mentale strategier etc. Har vært halvveis forkjøla i ei uke nå, men kan ikke skippe jobb, og hva kan en rastløs sjel gjøre mens man venter på å starte å trene igjen? Hilsen fast leser <3

    13. Hei, digger bloggen din! Kommer selv fra Kristiansand og er veldig usikker på om jeg ønsker å studere her. Vil enten ta idrett eller sykepleie i så fall. Det jeg lurer på er hvordan du synes det er å bo i egen by.. Og hvordan var det å ta sykepleie i egen by? Tror du det har gitt deg mye ekstra å ha bodd i Oslo/en annen by for en stund? Trives godt i byen, man man får alltid råd om å komme seg ut av byen for å oppleve noe annerledes..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg