Jeg deler treningsprogram i ShapeUp

God morgen dere. Jeg løper litt rundt meg selv her og prøver å få pakket kofferten. Om få timer drar jeg til København, og skal ha 3 deilige dager der. Det blir så herlig! Frokosten i dag ble en kjapp smoothie, jeg følte ikke jeg helt hadde tid til en like idyllisk frokost som i går (ref. gårsdagens blogginnlegg). Det jeg derimot tok meg tid til var å surfe gjennom ShapeUp, og FOR en inspirerende og herlig utgave. Det er så utrolig mye gøy, og jeg kjenner at det her er en sånn utgave jeg må lese flere ganger. Så nå er bladet pakket med i håndbagasjen, og skal leses mer på flyet. 

Jeg har delt et treningsprogram i denne utgaven også, og det programmet er litt inspirert av CrossFit. Jeg elsker å trene på den måten. Hardt, intensivt og effektivt. Har noen av dere sett programmet, eller enda bedre, har noen testet det? Det er SÅ gøy når dere tagger meg når dere tester treningsprogrammene mine. Det er det beste jeg vet når det popper opp melding på Instagram at noen har blitt inspirert av treningen💗

Hvis noen lurer på oppskriften på smoothien jeg drikker, så finner dere den HER. 

Nå må jeg få unna siste del av pakkingen her, og se om jeg rekker å snike inn en liten treningsøkt før jeg drar avgårde til flyplassen. Vi blogges fra København dere. Det gleeeedes❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Legger sjelden igjen kommentarer på blogger, men må bare si at bloggen din lyser opp hverdagen! 🙂 Synes du er flink til å variere innleggene dine med trening, mat, reising osv. Selv elsker jeg å reise, og synes det er veldig spennende å lese innlegg fra rundt omkring 🙂 Titter innom stort sett hver dag, og ofte flere ganger om dagen. Håper du kommer til å blogge lenge lenge 😀 Håper du får en fin tur til København! Veldig fin by 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg