Sammen klarer vi ALT

Reklame | Nocco & Barebells

Heiii dere❤️ Litt sen oppdatering denne lørdagen, men et skyldes rett og slett at jeg har vært ute å tøffet meg på Strongmanrun sammen med en herlig gjeng! 10 km løping, med 30 hindre underveis. Fy søøøren så gøy! Vi var det beste laget, og gjennomførte hele løpet i samlet tropp. Det er så gøy med slike utfordringer, og enda gøyere er det når man er en fin gjeng som kan gjøre det sammen. Laget bestod av min storebror, og to venner av han, en venninne av meg, og meg. Vi skulle vært enda en til, men han ble opptatt med jobb. Neste år stiller vi alle sammen – det er allerede avtalt. 

Været var veldig skiftende, og vi fikk noen gode regnskyll underveis. For oss som løp så var det nesten bare deilig, og vi merket i grunn ikke så mye til det. Vi var ute i vannet 3 ganger uansett, og en solid tur innom en kontainer fylt til randen med gjørme. Så litt regn var i grunn vår minste utfordring.

Hele løpet var så bra lagt opp, og det fløt så bra. Med mange hundre deltagere synes jeg det var godt gjort å få så godt flyt i alt. Jeg er virkelig imponert, og gleder meg drøyt til neste år. Har du også lyst? Følg med på nettsidene til Strongmanrun, straks åpner påmelding for 2019. 

Pulsklokken viser drøye 250% på aktivinetsmåleneren, så i kveld blir det sofakos med sushi, Candy King og Skal vi danse på skjermen – med den beste samvittighet. Det blir så deilig! 

Håper dere har hatt en finfin lørdag så langt, og får en herlig lørdagskveld❤️

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer

Siste innlegg