København bound & dårlig timing

Heii dere❤️ Jeg våknet med hovne øyne, sår hals og rennende nese. Jeg holdt nesten på å begynne å grine, for er det kan ikke passe dårligere. Jeg skal løpe Strongman Run om 2 dager, og kan virkelig ikke bli syk nå! Fishermans Friend Strongman Run er et 10 km langt løp, med 30 hindre underveis.  Jeg løp i fjor også, og det er SÅ gøy!

I dag skal jeg bare passe på egen helse, og ikke gjøre mer enn det jeg må. Jeg har et par møter i sentrum, og en Bootcamp, og i kveld skal jeg på et malekurs (!). Jeg innser nå at dette overhode ikke blir noen rolig torsdag, men jeg skal likevel sørge for at selv om jeg er mye på farten, og det er regnvær, så skal jeg holde meg tørr og varm. På med ullsokker, god jakke, og noe godt og varmt i koppen. Heia immunforsvaret – jeg kan virkelig ikke bli ordentlig syk nå! Det er så merkelig vær om dagen, for et par dager siden var det 22 grader i Kristiansand – merkeligste septemberværet jeg har opplevd! 

Dere som følger meg på Instagram fikk kanskje med dere at jeg har booket København-tur, og reiser allerede i starten av neste uke. Jeg gleder meg SÅ! Min bestevenninne bor i København, og det er selvfølgelig henne jeg skal besøke. Jeg har vært der flere ganger før, og hver gang oppdager jeg nye, freste, sunne spisesteder. Jeg elsker typiske steder som 42Raw og Grød, så har du et tips og sunne, spennende steder som dette, så sleng veldig gjerne igjen et tips i kommentarfeltet❤️ 

Jeg synes det er så gøy å lage små guider fra steder jeg har vært, så send meg veldig gjerne masse gode tips, så skal jeg stikke innom så mange steder jeg bare klarer, og sette sammen en fin liten guide til dere etterpå. 

Ha en herlig torsdag folkens❤️ Titt gjerne innom Instagram eller Snapchat for litt oppdateringer gjennom dagen. Jeg tror det blir en fin torsdag, med både Bootcamp og malekurs. Sistnevnte er jeg litt ekstra spent på. 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Wulff & Konstali, Mad og Kaffe, Møller Kaffe og Køkken, Holm og Sidecar har nydelig brunch, men kan være lenge å vente i helgene. Paleo er også kjapt og finnes overalt, men jeg foretrekker de andre 🙂 Ellers er de jo fryktelig gode på mat de fleste steder så lenge man unngår kjente, store kjeder som ofte blir litt kjedelig i forhold til alt det andre som finnes!

    2. Åh, så deilig med en tur til vårt flotte naboland! Jeg vil gjerne komme med et lite tips, og det er å ta seg enten en deilig frokost eller lunsj på et fargerikt sted med navnet Mad & Kaffe! Utrolig freshe og smaksrike retter! Ønsker deg en riktig god tur 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg