Det føles nesten litt uvirkelig

Reklame | HairTalk

God morgen❤️ Jeg har fått en ny liten erfaring, og det er at hvis man slutter å løpe utendørs, så vil man kunne bli ekstremt støl når man gjør det igjen. Jeg tok meg en liten joggetur ute i går, etter flere økter kun på tredemølle. Steike heller som det kjennes i kroppen min i dag. Så det er tydelig at løpingen ute må holdes vedlike! Jeg synes det er godt å være litt støl jeg, men jeg ble faktisk litt overrasket av hvor støl man kan bli av løping. 

Noen av dere har merket at jeg plutselig har fått litt mer går på hode, og det stemmer. Jeg har gjort et spennende samarbeid med HairTalk, og har nå fått satt på 40cm lange extentions. Jeg har alltid tenkt at det er kun for sånne jenter som er veldig opptatt av hår, klær og sminke – noe jeg overhode ikke er. Men jeg vil jo likevel se bra ut, og føle meg fin – det må være lov å si. Jeg har også alltid trodd at jeg ikke kunne ha extentions på grunn av min aktive livsstil. Det er akkurat det dette lille prosjektet går ut på – kan man ha extentions selv om man trener og lever et aktivt liv? Jeg skal svette, løpe, hoppe, trene, dusje masse og virkelig sette dette håret på prøve – så får vi se! 

Jeg har fått hjelp av de skjønne jentene mine på A-salong Tollbodgata, til å sette på håret, og fått full opplæring i produkter og behandling av mitt nye hår. Vi hadde en så utrolig koselig dag i salongen, og på slutten av påsettingen ønsket absolutt alle jentene i salongen seg langt hår. Hehe. Det er så herlig å se hvordan hairtalk har truffet spot on på min hårfarge. Det er faktisk komplett umulig å se hva som er mitt hår, og hva som er påsatt. Håret kjennes også mykt og naturlig ut. Festene er tape, og er så små og nette at man ikke kan se dem – selv med håret opp i hestehale. Det føles nesten litt uvirkelig at dette er mitt hår❤️

Les mer om HairTalk HER. 

Jeg har alltid hatt ganske tynt hår, enormt mange hårstrå, men veldig veldig tynne hårstrå, helt uten noe form for volum. Så det er mildt sagt en liten overgang å gå fra det tynne, typisk nordiske håret mitt, til denne manken her. Jeg ELSKER det, og så langt funker det veldig fint med min livsstil også. Jeg satt det på for 4 dager siden, så jeg skal la det gå enda litt mer tid før jeg oppdaterer dere på hvordan det går å være en typisk treningsjente og ha påsatt hår.

Jeg har satt før og etter bildene ved siden av hverandre, så ser man forskjellen bedre:

Nå er jo det store spørsmålet da, hva synes dere om håret? 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Helt nydelig!👌😍 Spent på hvordan det funker i ditt aktive liv – du får ta en oppdatering etterhvert😉 Apropos mølle vs. uteløping – er det særlig leggene som er vonde idag, eller kort sagt alt fra hoftene og ned…?😆 Synes særlig leggene sier fra hvis det har vært i overkant mye mølle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg