La meg få vise deg noe vakkert

Heii dere. En liten oppdatering fra Kroatia. I går knipset jeg litt bilder fra stedet vi er, bare for å gi dere et lite innblikk i hvor vakkert det er her. De majestetiske fjellene i horisonten, det asurblå havet, marmor flisene i gatene, de små sjarmerende bodene og butikkene, kirken, de fine husene i nydelige farger, havnen, og bare hele stemningen her i Brac. Jeg koser meg altså så! 

I dag startet vi dagen klokken 08 med en TEAM WOD for gjengen. Den økten bestod av flere utfordringer og gjengen måtte jobbe skikkelig på lag. Ta gjerne en titt innom Instagram for å se filmklipp fra den økten. Dere finner meg på MARENERDVIK. 

Nå har gjengen fått resten av dagen fri til å nyte og kose seg. Noen skal på utflukt, noen skal ta seg en tur til Spilt, og andre skal bare nyte livet på solsenga. Jeg skal definitivt gjøre sistnevte. Lese bok, bade, sole og bare nyte. Det mest aktive som skjer i dag er kanskje en liten tur på SUP (stand up paddeling) eller sånn trøkkbåt. hehe. 

Jeg har blitt litt flinkere til å knipse bilder her nå, så jeg gleder meg til å dele enda mer av treningsreisne med dere veldig snart. Flere har etterspurt litt mer av innholdet på øktene, og enda mer om opplegget. Det skal dere selvfølgelig få! 

Vi blogges mer senere❤️ Ha en herlig dag mine fine, og takk for at dere titter innom. 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Skjønner godt du trives der nede, ser fantastisk fint ut! For noen nydelige bilder! 😀
      Så utrolig morsomt ut ut ifra det du la ut på insta! Ønsker deg en riktig fin tur videre! <3

    2. Ser helt herlig ut – skulle ønske jeg var med! Er det i Milna på Brac dere holder til? Var der på sommerferie i fjor, og synes jeg kjenner meg igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg