Første dag på treningsreise

Heii fra Supetar, Brac. Vi ankom sent i går kveld og etter en noe amputert natt, kickstartet vi i dag treningsreisen vår med en solid treningsøkt med gjengen. Grunnen til den amputerte natten var rett og slett fordi verken Pia eller meg skjønte at det var glugger på utsiden av vinduene som vi kunne ta for, slik at det ble ordentlig mørkt.  I tillegg delte vi verdens minste laken. hehe. Nå har vi lært oss hvordan vi får det mørkt, og skaffet oss et ekstra laken, så i natt skal vi sove som prinsesser. Alt om den litt søvnløse natten ble glemt da vi møtte frokostbuffeten. Fy søren altså – jeg hadde nesten glemt hvor digg det er! 

Første deg på treningscamp startet vi med et velkomstmøte, etterfulgt av en sirkeltrening med egen kroppsvekt. Gjengen imponerte, og gav virkelig alt. Da blir det ekstra gøy å være trener! Nå har vi akkurat kos oss med en god lunsj, og etter litt hvile nå, skal vi kjøre i gang en miks-økt, med litt innputt fra alt det jentene skal få teste gjennom uken. I kveld blir det en velkomstmiddag og en iten feiring av at uken vår endelig er i gang! 

Det gledes til de kommende dagene, og jeg håper dere har lyst å være med litt fra sidelinjen også? Spør gjerne dersom dere har noen spørsmål relatert til treningsreiser, så skal jeg svare så godt jeg bare kan❤️

 

Smiiil,Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så nydelig mat, verdt å reise bare for den😅for meg kunne alle disse bildene vært fra et måltid, var det frokostmåltidet?🙈😋Fortsatt god tur, hilsen matnerd😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg