En ukes treningseventyr venter

Hei fra Kjevik flyplass. Her sitter jeg med solbriller på meg inne, og ser ut som den største divaen. Jeg har selvfølgelig reagert på vippene jeg satt på – IGJEN! At jeg aldri lærer. Haha. Det er så befriende å slippe alt av sminke, så jeg kjørte på med ny runde med vippeextensions i god tro om at denne gangen skulle det gå. Jeg har reagert kraftig de siste gangene jeg har prøvd, men jeg gir meg ikke, og tenkte at denne gangen blir det sikkert annerledes. Men neida, så nå gleder jeg meg til å hilse på 50 deltagere til treningsturen, med de mest hovne, røde og betente øynene du kan tenke deg. Jeg må jo bare le, dette er så selvforskyldt som det kan få blitt! Jeg føler meg helt latterlig som sitter med solbriller inne, så i skrivende stund går de av, også får jeg bare stå i det med mine overbetente øyne. Dette er jo utelukkende min egen skyld, fordi jeg skulle prøve å gjøre det fryktelig lettvint for meg selv. Vel – det endte jo totalt motsatt. 

Uansett, la oss bare la allergiske reaksjoner være, og flytte fokuset over på det som skal skje denne uken. For nå dere, nå går ENDELIG startskuddet for en helt vidunderlig uke i solfylte Kroatia. Det er tid for treningsreise, og alt det deilige det fører med seg. En hel uke med masse trening, spennende foredrag, masse nye bekjentskaper, sol, sommer, nydelig mat og bøttevis med inspirasjon og motivasjon. Jeg er SÅ klar❤️ Bildene i dette innlegget er fra forrige treningsreise til samme sted. Er det ikke vakkert? 

Tenk at vi er nesten 50 jenter på tur, jeg gleder meg noe vilt til å bli kjent med hver og en av dem. Turen går som sagt til Kroatia, nærmere bestemt Supetar, Brac. Så nå skal jeg fly fra Kristiansand til Oslo, hvor jeg møter opp med gjengen, og drar videre til Spilt, og med båt videre til Brac. Vi er fremme i kveld, så campen starter offisielt  i morgen tidlig. Da er det velkomstmøte og campens første treningsøkt. 

Akkurat i morgen er det faktisk meldt litt kjedelig vær, med regn og litt vind. Resten av uken viser heldigvis strålende sol fra skyfri himmel, og grader opp opp 26-27 grader☀️

Nå er det på tide å go to gate her, men følg gjerne med på snap og Instagram – det blir uten tvil hyppige oppdateringer gjennom uken. Dere finner meg på marenerdvik. Ha en fin lørdag mine venner, så snakkes vi snart❤️

 

Smiiil, Maren

 

 

4 kommentarer
    1. God tur og kos deg masse. Høres og ser magisk ut. Og god bedring med øynene. Håper der går fort over selv om det er selvforskylt. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg