Oppskrift: Pestopasta med kylling

I dag kjente jeg at jeg måtte ha en ekstra god lunsj. Siste lunsjen hjemme på over én uke, da må man kose seg litt ekstra. Nå blir det en hel uke med buffet-liv, og det er virkelig ikke feil det heller. hehe. Denne retten er nok mer en typisk middag enn lunsj, men i dag kjente jeg at jeg hadde lyst på noe skikkelig godt til lunsj også. I kveld blir det taco, sushi eller hjemmelaget pizza, snacks og filmkveld. Siste kvelden hjemme før reise er alltid viktig å gjøre litt ekstra hyggelig❤️

Er dere klare for oppskriften må denne herligheten? 

Du trenger:

  • Grønnsakspasta 
  • Pesto 
  • Kylling
  • Parmesan (eller annen type ost) 

Kok pastaen, og når den er ferdig kokt, heller du av vannet og tilsetter ønsket mengde pesto. Jeg hadde ca 2 ss. Jeg brukte ferdig stekt kylling. og den skal kun varmes, før den tilsettes pastaen. Du kan også ha naturell kyllingfilet, kutt den i strimler, og stek den med ønsket krydder. Topp retten med ost ( jeg brukte parmesan ). Vips har du en nydelig rett på en, to, tre.

Nå må jeg gå å pakke, for i morgen tidlig flyr jeg avgårde til Brac, Kroatia! 7 dager med masse trening, spennende foredrag, femti fantastiske jenter, og bøttevis med inspirasjon, motivasjon og positivitet venter. #piaogmarenstreningsreise står for tur! Det gledes noe så enormt❤️❤️

 

Smiiiil, Maren

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg