Viktigheten av hviledager

Hei dere<3 Hvordan har denne torsdagen startet for deg? Jeg løper litt rundt meg selv her, med alt for mye å gjøre, og samtidig føler jeg at jeg ikke får gjort noe som helst. Hehe. Jeg reiser i over i morgen, og har tusen ting som må i boks før den tid. Samtidig så kjenner jeg litt på at jeg sliter litt med både energi, overskudd og motivasjon om dagen. Flere som kjenner seg igjen? 

Man skal jo liksom være overfylt av energi nå etter en lang og deilig sommer, men jeg føler meg rett og slett litt som en ballong som lufta har gått helt ut av likevel. Frustrerende saker! Jeg fokuserer på å få i meg næringsrik og god mat, sove nok og ta det litt med ro på trening, men samtidig få litt bevegelse hver dag. Jeg tror og håper det er løsningen på litt mer overskudd fremover. Jeg skal jo booste trening og bøttevis med motivasjon til over 50 damer i én uke på treningsreise fra og med lørdag – så den energien bør komme rimelig brennkvikt! hehe. 

Jeg har tatt meg treningsfri i dag, og skal kun trene Bootcamp gjengen min. Jeg hadde nemlig en treningsøkt med storebror her om dagen, og den økta der sitter så sykt i kroppen. Det føles godt å ta en hviledag i dag, jeg kjenner at hele meg trenger det.

Hvordan er det med dere, er du flink til å legge inn hviledager, eller er du mer der at utfordringen er å få inn treningsdager, ikke hviledager. Det er litt spennende å høre?

Nå skal jeg bruke timene frem til jeg skal holde gruppetime kl 17, til å kokkelere litt på kjøkkenet, vaske klær, rydde, vakse leilighet, og gjøre ting klart til jeg reiser. De få gangene jeg klarer å ta husvasken før jeg reiser bort, blir jeg så fantastisk lykkelig når seg kommer hjem. Regnet pøser ned utenfor, og da er det i grunn litt koselig å rydde og stelle her hjemme. Leo er så fin i formen igjen, og ligger her ved siden av meg❤️ Tusen takk for alle som har spurt hvordan det går med han. Dere er en omsorgsfull og fin gjeng. 

Vet dere noe gøy – jeg har ENDELIG surret meg til å spille inn noen nye treningsfilmer til dere. 3 stykker faktisk. Så nå skal jeg bare få litt hjelp til å klippe dem sammen ( klarer bare ikke lære meg det der selv. Det er så håpløst ) så deles de så fort som mulig! Hvis noen av mine lesere er gode på dette så send meg gjerne en melding. Jeg trenger virkelig hjelp! Skriv gjerne til meg på Instagram hvis du har tid og lyst til å hjelpe med en liten film eller to (marenerdvik)

Ha en nydelig torsdag, så snakkes vi straks igjen! 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Det hørtes utrolig morsomt ut med treningsreise da! For alt du vet kommer motivasjonen med det samme du møter opp, og får den gode feelingen av alle de andre som er fulle av motivasjon og glede for den kommende uken 😀
      Jeg for min del sliter for øyeblikket med få inn nok treningsdager i uken, men vet og kjenner meg selv godt nok til å vite at det er bare dørstokkmila som er verst, når man er kommet over den er resten en lek 😀
      Ønsker deg masse lykke til <3

    2. Marte Pedersen: Åå ja det VET jeg at den gjør. Det er faktisk en helt ubeskrivelig følelse å møte gjengen, første dagen på treningsreisen, på den første treningsøkten. Kjenner det bobler litt bare av tanken 😀 hehe. så ja det ordner seg, bare akkurat nå jeg føler meg skikkelig paff og veldig lite “på”.

      Ønsker deg en nydelig dag <3 tipper du knuser den dørstokkmila når du bare bestemmer deg for det 😉 heia deg!! god klem

    3. Har ofte treningsfri men har så og si aldri dager uten bevegelse. Sørger for å gå tur og gjøre yoga eller annen alternativ bevegelse på sånne dager uten trening. Trives best med et aktivt liv men kan trene så mye eller hardt for tiden pga helsa.

    4. Før var det absolutt sånn at jeg måtte tvinge inn treningsdager, men nå er det mer at jeg må ha inn hviledager samtidig som at jeg vil trene mer, haha. På hviledager går jeg heller en lett tur så jeg hvert fall får gjort noe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg