Svar på spørsmålsrunde #4

Hei og god mandag. I dag må du ta turen innom Snapchat eller insta-story for å se hvilken katastrofe start jeg har hatt det dagen. Hvordan er det seriøst MULIG??? Dere finner meg på marenerdvik på både snap og instagram.

Disse skulle kommet i går, men søndagen løp litt fra meg. Her kommer svar på forrige ukes spørsmål❤️

Kan du si 5 serier du anbefaler? 

I tilfeldig rekkefølge: Suits, White collar, Empire, The good wife og Homeland 

Har du noen gang slitt med trøstespising? Har du noen tips til en som sliter veldig med dette. 

Vet du hva, jeg trøstespiser faktisk selv også innimellom. Eller trøstespise er kanskje feil ord, men når jeg har det litt kjipt, så koser jeg meg gjerne med litt ekstra god mat og noe søtt. Jeg tror det er mer vanlig enn du tror kjære deg. Det er naturlig at man kanskje søker mot noe man forbinder med kos og hygge hvis man har det litt kjipt. Hvis du føler at det er et stort problem, og begrenser deg i livet ditt, så ville jeg snakket med legen din, og fått hjelp fra henne til å finne den rette løsningen for deg<3 

Hvordan har du det? 

Jeg har det greit, det har vært en tøff uke med Leo som ikke har vært i form, og mye styr med krave rundt halsen hans og endel smerter. Heldigvis er han bedre nå, og det gjør også at jeg har det mye bedre. 

Hvordan kjenner man forskjellen på vondt i viljen, og når man faktisk er sliten og burde ta en pause? 

Ja det er faktisk et godt spørsmål, og ofte må jeg kjenne ordentlig godt etter selv også. Vondt i viljen kan nemlig føles ganske så heftig ut. Jeg tror man må se litt på helheten. Hvor my har du trent i det siste, har du spist tilstrekkelig, fått i deg alt du trenger av næring, hvordan har søvnen vært, stress / jobb osv – alle de tingene er med på å påvirke restitusjonen din. Så hvis varsellampene lyser på både for lite søvn, mye stress på jobb og mye hard trening den siste tiden så vil jeg si det er smart å ta seg en god hviledag eller to. Har du derimot sovet godt, trent litt og spist masse næringsrik og god mat så er det naturlig å tenke at det kanskje bare er hode som jobber litt mot meg, og viljen som slår seg vrang. Da ville jeg minnet meg selv på at man angrer sjeldent etter man har vært i aktivitet, at jeg alltid blir veldig fornøyd etterpå og at kropp og hode har skrekkelig godt av fysisk aktivitet. 

Er du litt lei deg om dagen, vet ikke hvorfor jeg føler det, men noe har bare gitt meg følelsen av at noe ikke er helt ok❤️? 

Så koselig at du bryr deg og viser omsorg. Leo har hatt en skade og hatt mye vondt, og det ødelegger mammahjertet mitt. Så jeg har vært litt trist denne uken, men det er som nevnt over her mye bedre nå. Takk for at du spør <3 

Har du noen gang tenkt på å kutte ut sukker? 

Hm nei egentlig ikke, jeg spiser relativt lite sukker sånn til hverdags, så jeg tenker at det lille som er der gjør ingen skade 🙂 

Har du noen gang tenkt på å skrive en bok?

Nei det har jeg ikke. Synes det er nok både bloggere og treningsfolk som gjør det om dagen. De gjør det superbra, så jeg tenker at akkurat nå trengs det ikke enda en i den kategorien 🙂 

Gleder du deg til høst og høstkos? 

Ååå OM jeg gjør! Høst er det aller aller best jeg vet. Innekos, filmkveld, fyr i peisen, hyttetur, teppe i sofaen, gode supper, te, kakao og masse turer i frisk deilig høstluft. Åå som det gledes!! 

Hvilken rase er hunden din? 

Leo er en pomeranian. Men han har et litt unikt utsendende, med et veldig spesielt ansikt og litt spesiell farge på pelsen. Han er også ganske liten i forhold til hva den rasen vanligvis er. 

Du er så sykt inspirasjon, og tar så fine bilder. Hvilket kamera bruker du, og hvor redigerer du? 

Åå så koselig sagt, tusen takk! Jeg bruker Canon 750D, og redigerer alle bildene mine i Lightroom. 

Om du skulle invitert noen kjente folk, bloggere eller idrettsutøvere hjem til deg en dag, hvem skulle det vært? 

Åå artig spørsmål, hmmm. Jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt en middag med Johaug – jeg heier så på den jenta!! Det hadde vært så interresant å hatt en kveld med henne å hørt hennes side av alt, hvordan hun har klart å stå i stormen, jobbe seg tilbake og holde på motivasjonen. Bjørgen hadde også vært invitert selvfølgelig. hehe. 

Vil du si at du har god selvtillit? 

Åå jeg liker ikke å få spørsmål om det, for akkurat det her er så vanskelig. Det irriterer meg at jeg har så mange sperrer, så mye som gjør at jeg holder meg selv tilbake og tviler på egne evner og prestasjoner. Så skal jeg være helt ærlig så har jeg nok ikke verdens beste selvtillit nei, men jeg jobber med det❤️ Confidence in progress tror jeg vi sier 🙂 

Hvor kjøper du dine vanlige klær?

Mest på Retro her i Kristiansand, og ellers Bikbok, H&M, Nelly, Zalando og Zara. 

Hva er favoritt merkene dine på treningsklær? 

Lululemon, Adidas, Reebok, Nike, Puma, Run & Relax, P.E Nation, LNDR og Koral 

 

Ha en finfin ukestart mine venner❤️ Mer fra denne kanten litt senere! 

 

Smiiil, Maren

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg