Serietips for koselige innekvelder

💗 Weekend vibes 💗

Åå jeg har funn et den søteste serien. Akkurat når jeg trodde jeg ikke kunne finne flere søte, sjarmerende og underholdene serier, så kommer denne lille godsaken. Serien heter Chesapeake Shores og dere finner den på Netflix. 

Dette er ikke en Oscar verdig serie akkurat, hehe, men den er utrolig koselig og skjønn. Den gir godfølelsen og senker skuldrene. Jeg koser meg skikkelig med den, og har snart sett ferdig første sesong. Så trenger du en koseserie til innekvelder så vet du hva du skal sjekke ut. Jeg håper du liker den! 

Ha en deilig helg videre mine venner. Jeg fortsetter å ta vare på min pjuske lille hundegutt, og koser meg med det. Det er ikke noe sted jeg heller ville vært når han ikke er i form. Det blir også en liten bytur med mamma og min skjønne niese på 4 år. Family first💗

Hva er dine planer for dagen? 

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Hei! Har et treningsrelatert sp.mål: kan du tipse om kvalitetssikret informasjon om trening og fysisk aktivitet på internett? noen sider som er kvalitetssikrede og informative? Synes det er vanskelig i mylderet av alle treningsforum, bodybuildersider og rosabloggere, finne noe som er 100% rett.
      På forhånd takk 🙂 <3

    2. Åååååh nå ble jeg så glad når jeg vet andre også har sett og liker denne serien! Kom over den for et par mnd siden på Netflix og jeg slukte både hele sesong 1 og 2 på kanskje bare 1 uke! Synes det var en så koselig og kjekke serie å se på, bare tulle seg inn i en myk dyne med noe godt i fanget å sitte å se denne serien om kvelden! Ble ekstra glad når jeg fant ut at det har komt sesong 3 også!

    3. Tips til film i samme sjanger som Chesapeake Shores: To all the boys I loved before. Ligger på Netflix. Enjoy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg