Litt nytt i høstgarderoben

Reklame | Annonselenker

Heiii dere❤️ I dag ble det en litt sen oppdatering. beklager så mye, men årsaken er positivt for dere. Jeg har nemlig stått på kjøkkenet fra morgen til kveld, og tryllet frem en hel haug av spennende oppskrifter til dere. Kamera har nå flere hundre bilder, og jeg gleder meg SÅ til å redigere dem, og få alle oppskriftene ut til dere på bloggen. Så, beklager at det ble sent, men her kommer endelig en oppdatering! 

Jeg lovte å vise dere litt vanlige klær, og ikke kun treningsklær. Da passer det supert at jeg akkurat har bestilt meg litt nye høstklær. Deilige strikkegensere, skinnskjørt, fine topper, strikkejakke, og et par nye jeans. Nå skal jeg bare ha en ny stort, god varm kåpe, et godt skjerf og et par nye støvletter. SÅ er jeg helt klar for høsten. Jeg sikler skikkelig på en kåpe som har en fryktelig skremmende prislapp, så derfor har jeg forsøkt å holde prisen nede på alle de andre plaggene. Disse er hovedsakelig fra BikBok, H&M, Gina og Lindex. 

Denne hvite deilig strikkegenseren finner dere HER. Jeg har den i M, og synes den var passelig. Jeg kunne nesten hatt den enda større, strikkegensere kan liksom ikke bli for oversized synes jeg. Jeg er helt forelsket i denne genseren, og kjenner allerede at den kommer til å bli en favoritt. 

Genseren på bildet under med Leo er så herlig å ha på seg, fargen er så fin og selv om det er en strikkegenser så klør den overhode ikke. Jeg har den i størrelse M, og føler den er ganske normal i størrelsen. Dere finner den HER. 

Toppen på bildet under er fra Gina, og jeg digger den. Litt uvant med cropped for min del, men med en genser rundt livet føltes det mer komfortabelt. Jeg elsker den beige fargen, og kommer garantert til å ha mange plagg i denne fargen i høst. Denne har jeg også i medium. Dere finne den HER, til en helt super pris. Fine klær trenger absolutt ikke være dyre! 

Jeg fikk ikke tatt bilder av alle klærne på, men la dem utover gulvet for å vise dere best mulig. Jeg gikk med den olivengrønne jakken og den sorte toppen i dag, og ble faktisk stoppet av en søt jente på butikken som lurte på hvor jakken var fra. Så utrolig hyggelig. Jakken er altså fra Bikbok og dere finner den HER. Den sort toppen med brune knapper finner dere HER. 

For utenom det jeg har nevnt til nå, så kjøpte jeg en hvit litt løs skjorte, et skinnskjørt, en sort bluse og en sort, veldig basic langermet genser. Litt nye smykker også, de er alle fra merket Maria Black. Jeg gleder meg til å bruke skinnskjørtet, strømpebukser i ull og en stor god strikkegenser. Høst altså, jeg elsker det!! 

Håper dere synes det var gøy å se litt annet enn kun treningsklær. Dere må veldig gjerne tipse meg om andre steder det er mye fint denne høsten. Bikbok har jeg saumfart, og der fant jeg så mye fint, og som dere ser, bestilte ganske mye. hehe. Lindex har jeg fått litt øynene opp for i det siste. Gina kan ha en del fint basic synes jeg, og H&M trend har mye fint. 

Jeg liker å kjøpe noen få dyre, fine, eksklusive ting, også spe på med rimeligere merker. Retro er min favoritt butikk for litt dyrere merker, og denne høsten her er det så mye fint der at jeg får helt frysninger. hehe. 

Tips meg om din favoritt butikk i kommentarfeltet ❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Fine plagg! Vil gjerne tipse seg om mittskattekammer.net. En fantastisk søt liten butikk i Trondheim som har mye fint! 🙂 Ser du har ganske lik stil som meg, og jeg finner alltid noe der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg