En ny start – på flere måter

✖️ She believed she could – So she did ✖️

God morgen mine venner. I dag føles det som en ny start på så mange måter. Det er mandag og ukestart, det er første innlegg på min nye blogg og det er den første høstdagen for min del. Jeg kom hjem fra Kroatia i går, og i dag starter høsten for alvor. Nå har startskuddet gått, og det føles så BRA! Dette er det første blogginnlegget på marenerdvik bloggen, og det er så spennende. Jeg er takknemlig for at denne prosessen endelig er i gang. Det mangler enda noen av de gamle innleggene under her, men i løpet av et par dager er absolutt alt på plass. 

Jeg har jobbet mye i kulissene den siste tiden, og har ganske mye spennende på gang. Gode sunne oppskrifter, treningsprogrammer, litt interiør ( her skjer det dansk mye gøy utover høsten) flere treningsfilmer ( ENDELIG har jeg lært meg å klippe film selv) og en god del inspirasjon på treningsklær, og etter etterspørsel fra dere, litt hverdagsklær også. Så dette tror jeg blir bra! 

Det blir også en god del trenings-eventer, og slike ting også. Abilica Circle nå til helgen, ShapeUp Tour i Bergen, Rosa sløyfe løpet, NIH aktiv Convention, strongman Run, et par reiser og litt annet sprell. Nei høsten altså – jeg er så klar!

Dagen i dag bruker jeg hjemme, med KUN kjedelige ting. Hehe. Rydde, vaske leiligheten, pakke ut fra tur, vakse klær, fylle opp kjøleskapet og få litt kontroll på livet igjen. Jeg håper å få tid til en liten treningsøkt også i løpet av dagen, men det er ikke første prioritet akkurat nå. I kveld skal jeg møte Bootcmp gjengen min, og ha en treningsøkt for dem, DET gleder jeg meg veldig til. Nå har jeg ikke sett dem på en hel uke, og jeg har planlagt en super-økt til dem. 

Dette ble et litt rotete blogginnlegg, men jeg ville i grunn bare si hei og velkommen til ny blogg, ny uke og en ny høst❤️❤️❤️

Hvordan er det med deg, er du klar for høsten? Hva liker du best med høsten? 

 

Smiiil, Maren 

 

PS: Jeg har blogget på fitliving.blogg.no frem til nå, så der finner du alle blogginnlegg frem til i dag. Det jobbes på spreng med å legge absolutt alle over her, så det er snart på plass <3 

 

13 kommentarer
    1. Den genseren så helt digg ut, hvor er den fra ?😃 gleder meg til å fortsette å følge deg 🌸ønsker deg en fin uke ❤️

    2. gratulerer med nytt navn, fina ❤️ Hører på poden & koooooser meg! Fysøren så fantastisk episode😍 herlig!! Keep up the good woork guuurl

    3. Andrine: Åååå så gøy <3 ikke hørt den selv enda, vært litt nervøs for å høre den. hehe. Så nå ble jeg lettet og så uendelig glad <3 Tusen tusen takk 😀

    4. Gratulerer med ny blogg, flotte Maren! Jeg blir med deg videre på reisen, jeg❤️ Du er super! ønsker deg en fantastisk fin uke❤️

    5. Hei Maren! Jeg har aldri kommentert en blogg før men nå er jeg nødt til å gi litt ros! Jeg har fulgt deg til og fra i flere år og synes du er en stor inspirasjon i hverdagen. Du gir et ærlig og nedpå inntrykk samtidig som du er super motiverende og positiv. Henter mange gode tips fra deg og sitter alltid igjen med en god følelse etter at jeg har lest innleggene dine. Kjenner deg kun gjennom bloggen så ble veldig positivt overrasket når jeg idag hørte deg på ukas episode av treningspodden. Du virker ENDA skjønnere en det du allerede viser gjennom bloggen, det var veldig gøy å høre deg skravle sammen med Pia. Håper du fortsetter å inspirere og motivere, du gjør en strålende jobb og vi er mange som setter pris på det du deler❤️ God klem fra Amanda

    6. Gratulerer med en ny start og blogg. Du får det virkelig til og det er så inspirerende.
      Gleder meg til podcasten. Klem

    7. Gratulerer med nytt bloggnavn! 😊
      Høsten er min favorittårstid, så jeg håper vi får ha den en god stund før vinteren kommer. Denne høsten blir ekstra ålreit, fordi vi flytter inn i eget hus om en måned! 😄 da kan vi male og ordne inne med god samvittighet.

    8. Så fint det blir med ny blogg! Hørte deg på treningspodden og det var gøy å høre deg skravle der! Takk for at du lager så fin blogg! Du er utvilsomt et godt forbilde ❤️💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg