Vil du være med på laget mitt?

Da mine fine venner, er laget mitt komplett og består av følgende: 

Malene Eftestøl

Christine Endrerud 

Min mamma og min tante (som var mammas benmargsdonor)

Henriette Hovland 

Frida Broen og hennes mamma 

Marte Berntsen 

 

Alle på laget har sin egen sterke historie relatert til kreftsaken. Enten om de er rammet selv, er pårørende eller har et sterkt ønske m å støtte en god venn som er rammet. Alle har til felles at de har lyst å være med å støtte en god sak, og heie hverandre gjennom løpet 14 oktober💗 Jeg er stolt av laget, og gleder meg til første samling. Dere vil alle få en E-post av meg straks🎀💗💕

💗La oss gjøre noe fint, viktig og gøy sammen💗

Ååå som jeg har gledet meg til å dele dette med dere, og ENDELIG er tiden inne. Alle som leser denne bloggen kjenner til mitt engasjement rundt Kreftforeningen og spesielt Rosa sløyfe løpet. I fjor løp mamma, min tante og meg sammen, og det var en sterk og utrolig fin opplevelse. I år gjør vi det igjen, men nå vil jeg ha DEG med meg på laget. 

Min historie, og mitt engasjement rundt rosa sløyfe går 14 år tilbake i tid. Da min mamma fikk kreftdiagnosen, og vår verden ble snudd på hode. Aldri i verden hadde jeg trodd at vi nå skulle stå på startstreken sammen, og gjennomføre Rosa Sløyfe sammen. Mammaen min er 100% frisk i dag, og jeg er så uendelig stolt over å få lov å jobbe med kreftforeningen, og bidra på min måte. Du kan lese hele historien om mammaen min HER, og HER. Jeg klarer fremdeles ikke lese disse innleggene uten at det knyter seg i halsen. Akkurat derfor er det så stort for meg å få lov å bidra, og ekstra stort er det i år, når jeg nå får lov å ta med meg 8 av dere lesere på laget🎀💗

Jeg har fått muligheten, sammen med Skyr®, til å lage Team Skyr®. Det betyr at jeg får lov å danne et lag, med 8 personer. Sammen skal vi støtte hverandre, heie på hverandre og gjennomføre løpet sammen. Jeg kommer også til å sette opp egne treningsøkter for teamet, hvor vi 8 samles, trener og har det hyggelig sammen. Dette er vel så mye for det sosiale, for jeg ønsker ikke et “toppet” lag. Jeg vil ha alle mulige mennesker med på mitt lag, helt totalt uavhengig av fysisk form. I fjor power walket vi hele løpet, ingen løping og det var helt strålende. Du må ikke være i super fysisk form, du må bare ha lyst å være med å støtte en god sak, bevege deg sammen med en fin gjeng, og være en del av mitt Team Skyr®. 

Du får: 

  • Sponset billetten til løpet ( betales av Skyr®, så Rosa sløyfe får sitt bidrag)
  • Treningsøkter sammen med meg, og laget vårt
  • T-skjorte / løpejakke, drikkeflaske og masse herlige Skyr® produkter. 
  • 8 supre lagkompiser og meg, som du gjennomfører løpet sammen med

Har du lyst å bli med på laget mitt? 🎀

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget, og fortelle litt om hvorfor du ønsker å være med, og hvem andre du ønsker å ha med på laget vårt. Jeg gleder meg så til dette, og håper mange av dere har lyst å være med <3 

 

Smiiil, Maren 

 

37 kommentarer
    1. Så magisk og så flott gjort. Og ikke minst veldig gøy. Jeg hadde lett lagt inn en ‘søknad ‘ men bor i Oslo, så litt tungvint. Men heia dere! Klem

    2. Hei. Første gang jeg kommenterer på en blogg, men da jeg leste dette innlegget skulle jeg virkelig ønske jeg ikke bodde oppi Nord-Troms. Dette er noe jeg absolutt kunne tenkt meg å være med på sammen med deg og et gjeng. Synes dette løpet er et så flott tiltak, så jeg blir nok å melde meg og min datter på 14 år på løpet som er i Tromsø 30.september. At det tar over tre timer å kjøre dit, får så være 🙂 Lykke til med trening og løp! Heier på dere.

    3. Jeg har virkelig lyst til å bli med på laget ditt. Jeg er en jente som ikke har særlig med venner og er ekstremt ensom. Jeg trener alene og føler virkelig det å kunne ta del i et lag ville løftet gleden for meg og gi meg følelsen av samhold. Jeg har lenge vært syk og kunne virkelig trengt en oppløftning. Dette hadde virkelig vært morsomt og gledelig!
      Du er forresten veldig inspirerende, og en søt jente jeg har veldig sansen for ♡

    4. Jeg ønsker gjerne å være med. Min stemor fikk brystkreft i mars nå i år, men takket være forskningens fremskritt kunne de ta det tidlig og hun er idag frisk igjen. Det er så utrolig mange som påvirkes av denne sykdommen, og jeg vet at min stemor hadde blitt glad hvis jeg hadde stilt opp i dette løpet for henne sin skyld 🙂

    5. Hei! Når sant sies er det ikke kjempe ofte jeg legger igjen kommentarer, men her var det umulig å ikke. Før tenkte jeg at å lese blogg var unødvendig bruk av tid, og at selvtilliten ble ødelagt. Du beviste meg motsatt. Du bidrar til mange gode tips og flotte innlegg som er gode å lese. Både for selvtilitt, sinn og kropp. Noe som har gjort meg til fast leser. Etter at jeg selv mista min far, har jeg også i større grad fått øynene opne for det å sette lys på sykdommer. Kreft tar alt for mange liv, og det fleste kjenner vell noen som har hatt eller har kreft. Tenkte på å løpe løpet i fjord, men var redd løpeformen var for dårlig. Noe jeg angrer på. Å få muligheten til å kunne delta i år hadde vert helt fantastisk. Flytta til Kristiansand i fjord, så har dessverre ikke så mange andre navn. Takk for at du bidrar til engasjement til en så god sak, lykke til 🙂

    6. Hei! Kunne veldig gjerne tenkt meg å bli med på dette. Slik som deg er dette noe som står meg nært da jeg også har nær familie som også har blitt rammet av diagnosen. Jeg gjør det jeg kan for å støtte ulike Kreftforeninger og det å kunne løpe sammen med deg og en fantastisk gjeng med damer som tenker likt som deg og meg hadde vert helt utrolig fint og ikke minst motiverende! Jeg kunne også veldig gjerne tenkt meg å ha min beste venninne i byen med på laget (innlegget er allerede sendt til henne så håper hun også legger igjen en kommentar) fordi det hadde vert utrolig givende å ha henne med på laget. Jeg tror årets løp kommer til å bli fantastisk, men også veldig følelsesladet. Uansett om jeg blir med på laget eller ikke skal vi alle løpe sammen for å støtte en fantastisk sak!
      Mvh. Kristina

    7. Hei Maren! Dette er så utrolig fint og viktig, og jeg blir så glad når du setter fokus på en så viktig sak! Jeg vil veldig veldig gjerne være med på laget ditt! Jeg ønsker å delta fordi jeg syns dette er en utrolig viktig sak, og jeg kunne ikke tenkt meg en bedre måte å gjennomføre løpet på(og treningsøktene før) enn sammen med deg og en fin gjeng andre jenter. Det helt perfekte hadde vært å få gjøre det sammen med venninna mi Christine💛
      Så utrolig hyggelig at du gjør litt ekstra ut av det også. For et forbilde du er! Klem fra Helene

    8. Dette vil jeg gjerne være med på 🙂 jeg er en godt voksen dame som alltid har trent mye. De seinere åra har jeg slitt med dårlige knær så det har blitt mest sykkel og powerwalk.

    9. Det hadde vært kjempe gøy og stas å få vært med på laget ditt! Har lenge lest bloggen din og fulgt deg, du er stor inspirasjon og har i mine øyne tidenes beste blogg! 😍 Jeg løp i Oslo første året og i Kr sand i fjor så syntes det er en viktig og fin sak å støtte opp om 🎀💕

    10. Hei gode Maren <3
      Du vet jeg beundrer deg, din varme og dine verdier. Jeg digger å trene med deg og jeg vil virkelig være med på laget ditt. Det er en kjempeviktig sak og jeg ønsker selv å hjelpe. Jeg tror veldig mange har noen de står nær som har måtte kjempe mot kreften, hvor det enten endte i håp og glede eller at sykdommen dessverre ble for hard. Jeg vil løpe og trene sammen med den flinkeste motivatoren og forbildet, sammen med deg og din gjeng. Hadde vært helt fantastisk. Du er så flink til å engasjere andre, både på gymmet, inne på bloggen og i hverdagen.
      Jeg krysser fingrene for at jeg får delta sammen med min gode venninne, Helene! <3
      Stor klem

    11. God mandag! For en hyggelig og inspirerende start på uka🌞 Jeg er utrolig glad i å løpe og brenner for en aktiv livsstil. For meg er trening terapi. Det gir så mye glede og energi i hverdagen. Jeg er opptatt av lav terskel og ønsker at andre skal finne mestringsfølelsen med treningen. Det skal være en belønningen og alle er vinnerne. For øyeblikket befinner jeg meg i Portugal med hele stor familien. Vi startet dagen med en løpetur, hvor målet var å få med så mange som mulig på turen. Enten man ville løpe, jogge, powerwalke eller bare få en rolig morgentur. Vi var tilsammen 6 stk som fikk en svett start på dagen med påfyll av endorfiner! Jeg håper jeg får bli med å inspirere andre. Det hadde vært utrolig givende å få bli med å løpe et slikt løp. Sammen løper vi for de som ikke har mulighet. Forsett å inspirere Maren🌸 Du gjør en utrolig viktig jobb! Jeg blir glad hver dag jeg titter innom bloggen din for ny glede og inspirasjon. God klem❤️

    12. Sååå utrolig bra tiltak 😍 jeg kunne gjerne tenkt å bli med. Dette er noe jg brenner for. Har selv opplevd kreft i familien, så dette kjenner jeg at hadde betydd mye. Kunne gjerne hatt med Mariann.

    13. Hei, Maren!
      Jeg ønsker virkelig å være med på laget ditt da dette er en veldig viktig sak. Selv har jeg (heldigvis) ikke hatt noen nære selv som har vært rammet av kreft, men jeg har hatt andre som har hatt det, og jeg ser hvor fælt det er å gå gjennom noe sånn. Dette er derfor en veldig viktig sak for meg også, og å få gjøre dette med deg og andre hadde vært helt supert!
      I tillegg er jeg ny i Kristiansand, og å stifte bekjentskap med folk på denne måten hadde vært helt topp. Jeg vil også komme litt i gang med treningen igjen, så å få både bekjentskap, trening og å støtte en så viktig sak virker utrolig gøy!

    14. Hei!
      Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å bli med på laget ditt 🙂 Har ikke fått vært med på noen av bootcampene dine, så det å kunne få trent med deg og andre treningsglade personer hadde vært topp! For ikke å snakke om hva vi støtter. Farmor fikk livmorhalskreft ifjor, og overlevde. Det handlet om samhold, styrke og kjærlighet. Jeg vil gjerne være med for å støtte denne ekstemt viktige saken, som jeg brenner for💛

    15. Hei! Jeg har veldig lyst til å være med på laget ditt! Synes det høres veldig gøy ut! 💖 Trener alene, så det hadde vært gøy å få trene sammen med deg og andre treningsglade jenter 🙂 Synes også det er fint å støtte Kreftforeningen 🎀

    16. Jeg har utrolig lyst å være en del av laget fordi dette løpet støtter en god sak og det er et løp med mening <3 Det å kunne ha muligheten til å støtte kreftforeningen på denne måten, i tillegg til å få være med en bra gjeng hadde betydd så mye for meg! Jeg er ikke den personen med flest venner eller bekjente og ikke er jeg spesielt trygg på meg selv heller, slik at det å melde seg på en løp helt alene er veldig skummelt og derfor blir det til at jeg aldri gjør det uansett hvor lyst jeg har.. Et av mine mål og drømmer er å være med på et løp som dette, og å da kunne ha muligheten til å få gjøre det sammen med DEG hadde vært helt utrolig rått <3

    17. Hei!
      Først vil jeg bare si at det er så moro å se noen fremme kreftforeningen og ikke minst skaper et samarbeid mellom fysisk aktivitet og helse – og kreftforeningen!
      Jeg har ekstremt lyst til å bli med ditt team. Av mange grunner.
      Min far fikk kreftdiagnosen januar 2018, etter det har familielivet blitt snudd på hodet og vi har støtt på mange ulike utfordringer. Selv har jeg sliti med å akseptere ting slik det er, men enda værre har det vært for min far som kjemper og kjemper også idag <3
      I tillegg brenner jeg for fysisk aktivitet og helse, og tror på at fysisk aktivitet kan redde liv. Jeg har veldig lyst til å fronte dette, og ikke minst sammen med dere!
      Klem

    18. Hei Maren! Det er en super initiativ og et bra formål å trene seg opp mot. Det er en viktig sak og burde støttes! Derfor vil jeg gjerne være med på ditt lag og sette et tegn sammen med andre jenter. Jeg kunne tenke meg å ta med en venninne men det er også veldig kjekt å bli kjent med ny folk og ha noe til felles med andre 🙂 Klem 🙂

    19. Åå, så utrolig bra og gøy!! Jeg har veldig lyst til å være med deg og laget du skal sette sammen på dette! Jeg tenker dette er en gøy mulighet til å støtte og fremme en så bra sak – og i form av trening! Jeg er utrolig glad i trening, og det gir meg så mye energi. Jeg kan ikke tenke meg ett bedre løp og en bedre måte å få være med på dette løpet med andre som også vil støtte denne saken <3

    20. Heii<3 Åh så utrolig moro !:D jeg skulle gjerne vært med på laget jeg ! Jeg har desverre en trist historikk i familien med bryst og livmorhals kreft (disse to henger jo ofte sammen) og min mamma har gått igjennom mye, men er nå helt frisk!:D Selv står jeg sterkt i stormen mot Sterk grad av Celleforandring og det som følger med 🙂 Så dette er en sak jeg brenner for:D i fjor var jeg syk, men glad jeg var påmeldt og likevell fikk støttet en god sak 🙂 i år skal jeg holde meg superfrisk! Haha:D uansett med på team skyr eller ei, vi heier hverandre fram 😀 <3

    21. Så flott og gøy tiltak! Jeg hadde lett meldt meg på hadde det ikke vært for at jeg bor i Bergen 🙁 Håper du får et flott lag! 🙌🏻

    22. Hei! Jeg hadde planer om å delta på dette arrangementet, men det hadde vært så koselig og hatt noen å løpe sammen med, samtidig som vi støtter en god sak. Jeg har selv hatt nære i familien som har hatt kreft, og vet godt hva det innebærer.

    23. Så utrolig gøy!
      Jeg har planer om å delta på løpet uansett, men hadde vært veldig gøy å være en del av et lag!
      Kreftsaken er noe som står meg nært. Jeg var selv syk for 3,5-4 år siden og er i dag frisk! Jeg er frivillig i både Kreftforeningen i Kristiansand på ulike arrangement og i Ung kreft Agder der jeg er fylkesleder. For meg er det viktig å stå sammen og være der for hverandre og vise forståelse uansett om man har opplevd kreften selv, kjenner noen eller er pårørende.
      Jeg ville hatt med meg min venninne Mathilde som også er med i styret i Ung kreft og som jeg gjennomførte løpet med i fjor.
      <3

    24. Hei Maren- hadde vært utrolig fint å få være med på dette, støtte en fantastisk god og viktig sak. Du er en fantastisk flott og sprudlende jente, og en av få bloggere jeg følger. Hadde gjerne tatt med meg min venninne Hilde på dette. Klem

    25. Skulle gjerne blitt med, det hadde vært en fantastisk opplevelse, men er dessverre student i Oslo. Jeg er nok ikke den eneste som har et lite håp om at du skal begynne med bootcamper og klessalg her i Oslo! 😀

    26. Yes please. I am an American living in Norway, love healthy living and trying to get others involved. I am currently visiting/helping my mother in the use who is suffering from cancer. I would like to do what ever I can to help find a cure for this horrible disease as well as help others in the situation. Hope to hear back from you.
      Julie

    27. Jeg vil være med på laget ditt! Jeg har lenge vurdert å melde meg på et løp, men kjenner mye på prestasjon i forhold til dette. Derfor høres dette ut som en super mulighet til å tørre å prøve og samtidig gjøre det sammen med andre. Jeg har selv en mor som har hatt brystkreft. Hun er også frisk idag, og jeg vil derfor ha med hun på laget! Dette er en fantastisk sak jeg støtter <3

    28. Hei Maren,
      Kampen mot kreft har alltid vært et viktig men samtidig et veldig sårt tema for meg. 1. august 2009 mistet jeg en av de viktigste personene i mitt liv, min bestemor til kreft.
      Jeg visste ikke så mye om hva kreft var den gang, for jeg var bare 9 år, men jeg visste at hun var veldig syk og at jeg ikke hadde så mye tid igjen sammen med henne. Kvelden før hun gikk bort var siste gangen jeg så henne smile. Hun hadde vært så dårlig før det, man den kvelden var hun veldig blid. Det var som hun hadde blitt frisk igjen. Jeg trodde alt hadde blitt bra igjen…
      Jeg fikk aldri takket henne for alt hun hadde gjort for meg. For at hun var der for meg og mamma da foreldrene mine skilte seg, og for at hun introduserte musikken for meg… For at hun var MIN bestemor. Jeg kjenner alltid hennes nærvær i musikken. Hver gang jeg fremfører en låt, vet jeg at hun er der med meg. Likevel føler jeg det hadde vært helt fantastisk å få muligheten til å minnes om henne og samtidig gjøre noe for alle som kjemper i kampen mot kreft eller allerede har mistet noen. Dette i form av trening. Der jeg trives aller best! 🌸
      Jeg kjenner to herlige og sporty jenter som også har mistet noen som var veldig viktig for dem til kreften, og mener de hadde vært helt supre lagkamerater!

    29. <3 Fantastiske Maren! Jeg digger deg, dine treninger, din varme og din evne til å motivere og inspirere meg.
      Jeg krysser fingrene for at jeg får delta sammen med min gode gode treningspartner og venninne; Malene Eftestøl! <3 Vi trener masse sammen og hun er en så motivator for meg, hun presser meg og er der med meg. Jeg er så glad i henne og håper vi kan bidra i denne fantastiske saken begge to, for Malene har et veldig sårt forhold til kreft. Jeg vil støtte henne og alle andre som trenger støtte, hjelp og kjærlighet.

    30. Hei Maren 🙂
      Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å være med på dette, som en liten hyllest til min mor (og alle andre der ute) som både har tapt og vunnet over kreften. Selv er moren min frisk, og jeg er evig takknemlig over det. Livet er skjørt, og man vet aldri hva morgendagen vil bringe..
      <3 Ønsker å være med for å støtte en god sak, spre glede, blir kjent med nye mennesker - Og hva er vel bedre enn å kombinere alt dette med fysisk aktivitet? Klem!

    31. Hei. Jeg ønsker å bli med av flere grunner. Min mor døde 53 år gammel i sommer av kreft, ikke i brystet, men det ville være en sterk opplevelse å delta på løpet. Jeg har følt meg litt ensom å kunne trengt å treffe nye mennesker og kanskje danne nye vennkap. Vennene har sklidd litt i ulike retninger og jeg har få igjen. Jeg kunne trengt et positivt løft etter en lang tid med mye tungt hvor treningsmotivasjonen har vært lav.
      Krysser fingrene for at jeg får bli med 🙂

    32. Dette hadde vært alle tiders å få være med på:) Ikke bare er det en fantastisk mulighet til å finne løpeformen, men man får samtidig gjøre det for en god sak! Jeg ønsker å bli med på laget og løpe for min mormor og farmor, og samtidig gjøre noe fint for meg selv! 🎀

    33. Å for et frisk pust🙏🏻Pappa fikk akutt leukemi i januar, det var en tøff beskjed. Men han kjemper Og vi kjemper med han♥️Hadde ønsket å kunne gjøre dette
      for pappa, for alle som er i lignende
      situasjoner. Det hjelper å stå sammen🙏🏻
      Hadde vært en ære å få blitt med🎀🙌🏻
      Du er en stor motivasjon her på bloggen og på trening sammen med deg💗
      P.s håper at min kjære venninne Cristhine og blir med☺️
      Klem Malene(meftestoel)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg